Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det slik, at fra el og frem til mens, er det helt vanlig med fryktelig vonde og ømme pupper??

Jeg har brukt p pille i mange år, og har helt glemt hvordan kroppen min reagerer uten de. Det er vondt å pusse tenner(det rister, og jeg har ikke så fryktlig store, en håndfull :gjeiper: ) Ligge på mage er uaktuelt.. Men når mensen kommer er det over..

Jeg har hatt det slik de to siste periodene.

Så lurer jeg på hvorfor de blir ømme, hva skjer egentlig i kroppen?

Takker og bukker så mye :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn har jeg det også, det er fryktelig vondt i rundt 2 uker hver mnd, skikkelig slit!

Aner egentlig ikke hva som skjer med kroppen, og hvorfor det blir slik :klo:

AnonymBruker
Skrevet

Ja, hva er vitsen?? Eneste positive, er at de blir pitte litt større :fnise:

Gjest Alabama
Skrevet

Tja, akkurat hva som skjer på molekylært nivå, vet jeg ikke. Men det er hormonene som forårsaker det. Og hormonene svinger gjennom syklusen og vi kan kjenne endringene på kroppen.

Skrevet

så kommer det store spørsmålet: får vi bare ømme bryster dersom vi har hatt EL ? :sjenert:

Har selv ømme bryster i ca en uke etter "EL", og lurer på om det er et tegn på at jeg faktiskt har hatt EL :klo:

Gjest angiie
Skrevet

så kommer det store spørsmålet: får vi bare ømme bryster dersom vi har hatt EL ? :sjenert:

Har selv ømme bryster i ca en uke etter "EL", og lurer på om det er et tegn på at jeg faktiskt har hatt EL :klo:

Slenger meg på denne! Synes det er vanskelig å kjenne igjen slike tegn etter 4 år på piller... :lol:

Skrevet

Slenger meg på denne! Synes det er vanskelig å kjenne igjen slike tegn etter 4 år på piller... :lol:

Hehe.. søkte nettopp på nettet, og der var det en gynekolog som hadde svart på et innlegg ang symptomer på hormoner m.m.

Hun sa at ømme bryster i syklusen er et symptom på at EL har vært.

Så da det var så hyggelige nyheter, tar jeg konsekvent utgangspunkt i det... :gjeiper:

M.a.o så har jeg EL, basta!! :gjeiper:

Gjest angiie
Skrevet

Hehe.. søkte nettopp på nettet, og der var det en gynekolog som hadde svart på et innlegg ang symptomer på hormoner m.m.

Hun sa at ømme bryster i syklusen er et symptom på at EL har vært.

Så da det var så hyggelige nyheter, tar jeg konsekvent utgangspunkt i det... :gjeiper:

M.a.o så har jeg EL, basta!! :gjeiper:

Hehehe, da får vi satse på at det stemmer for oss også. :briller:

AnonymBruker
Skrevet

Ts her.

Såpas.. Ja da vet vi det :jepp: El denne mnd også.. :takke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...