AnonymBruker Skrevet 14. mai 2011 #1 Skrevet 14. mai 2011 Jeg og samboeren tenkte oss en tur til Sverige i morgen. Har dere noen tips til Lavkarbomat som er å finne på Nordbysenteret? Kjøtt å sånt er greit, men hva ellers? Har de sånn som lavkarbo pita/tortillas/pasta greier på senteret der?
CoffeeGirl Skrevet 14. mai 2011 #2 Skrevet 14. mai 2011 Cavalier-sjokolade tror jeg er å finne på den store matbutikken nede i første etasjen der, og den er supergod og praktisk talt sukkerfri
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2011 #3 Skrevet 14. mai 2011 Cavalier-sjokolade tror jeg er å finne på den store matbutikken nede i første etasjen der, og den er supergod og praktisk talt sukkerfri Takk for svar! :D Noe mer jeg bør få med meg? Fins det noe type ohboy/nesquikk erstatning? Går det an å bruke proteinpulver med sjokolade? Vi er litt nybegynnere begge to....
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2011 #4 Skrevet 14. mai 2011 Sjekk ut lavkarbo.no, der er det egen tråd for shoppingtips
CoffeeGirl Skrevet 14. mai 2011 #5 Skrevet 14. mai 2011 Takk for svar! :D Noe mer jeg bør få med meg? Fins det noe type ohboy/nesquikk erstatning? Går det an å bruke proteinpulver med sjokolade? Vi er litt nybegynnere begge to.... Tja, det kommer litt an på hvilken lavkarbo-retning du ønsker å følge. Anbefaler å ta en tur inn på forumet til lavkarbo.no Jeg drikker ikke melk, og trenger ikke oboy-erstatter, men når jeg skal lage ting med sjokoladesmak bruker jeg som regel freia/regia sin bakekakao
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå