Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg slanker meg og har kjøpt Alli. Det er veldig skjeldent at jeg spiser fet mat, så har derfor ikke tatt Alli. Etter 3 pizzastykker tok jeg en. Vil dette virke noe, eller må man ta de til hvert måltid selv om det over hodet ikke er fet mat?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hoeres ut som noe lettvint som mange som vil slanke seg dessverre kjoper. Kan du komme med tilbakemelding på om dette fungerer for deg etter en stund?

Jeg provde å lese litt rundt på nettsiden men fant ikke sånn supermye informasjon annet enn at den blokkerer enzymene i tarmen (???).

Om du vil slanke deg så er det kanskje bedre å prove å legge om til et bedre kosthold, ikke spise pizza og spise "fettblokkerende" piller :)

AnonymBruker
Skrevet

Hoeres ut som noe lettvint som mange som vil slanke seg dessverre kjoper. Kan du komme med tilbakemelding på om dette fungerer for deg etter en stund?

Jeg provde å lese litt rundt på nettsiden men fant ikke sånn supermye informasjon annet enn at den blokkerer enzymene i tarmen (???).

Om du vil slanke deg så er det kanskje bedre å prove å legge om til et bedre kosthold, ikke spise pizza og spise "fettblokkerende" piller :)

Har ikke spist noe usunnt på 4 uker så 3 små pizzastykker uner jeg meg faktisk!

• Liker 1
Skrevet (endret)

Har ikke spist noe usunnt på 4 uker så 3 små pizzastykker uner jeg meg faktisk!

Men allikevel vurderer du å ta en Alli på kjøpet?

Bare tull slikt. Trodde de fleste visste det.

Endret av Hu derre_
Skrevet

Jeg brukte Alli sånn som deg. Så lenge måltidet ikke hadde mer enn 10-15 g fett, så tok jeg ikke en pille. Det ville vært sløsing. Men når jeg skeiet ut, så brukte jeg de og fettet gikk ut med...ja du vet hehe...istedetfor å tas opp i kroppen.

Skrevet

Mange/de fleste slankepiller er humbug, men Alli funker. Du lærer å lese på matetiketter, og ikke bare telle kalorier, men faktisk se på fettinnholdet også. Fin drahjelp i å lære å leve sunt og legge om kostholdet, og jeg tar gjerne den ekstra kiloen man går ned når man går ned 2 kilo på egenhånd.

AnonymBruker
Skrevet

Piller som får deg til å bæsje ut fettet i stedet for å la kroppen ta det opp? Det hørtes sunt ut du... :romeo:

Skrevet

Det er ikke farlig så lenge du holder deg til det som står i veiledningen. Og slanker du deg, har du i utgangspunktet nok av fettreserver. Men TS, anbefaler deg å sette deg inn i hva som er sunt og usunt fett (mettet og umettet). Spiser du f.eks. en laksemiddag, så kan det være lurt å ikke ta en pille. Det sunne fettet trenger kroppen.

Skrevet

Hvor mye koster Allie? Tar man piller kun utfra hva man har spist?

Skrevet

Hvor mye koster Allie? Tar man piller kun utfra hva man har spist?

På apoteket koster det over 500kr, men jeg har sett at det selges billigere på nettet, f.eks. på finn.no. Man skal ta piller til hvert måltid som inneholder mer enn 10-15 gram fett tror jeg det var.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...