Gå til innhold

sporing på posten

Maxi

Anbefalte innlegg

Sendingen er under importbehandling og er midlertidig lagret

02.05.2011 17:10, 0024 OSLO Posten vil kontakte mottaker ved behov for eventuelle ytterligere opplysninger

Betyr det at pakken er stoppet i tollen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Klarer du virkelig ikke å tenke selv? Hva annet skulle det bety? At pakken er returnert? At den er sendt et annet sted?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, det ligger vel i teksten...?

At "midlertidig lagret" betyr at den er stoppet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som har peiling på hvor lang tid slike ting pleier å ta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

hvis du klikker på denne linken, så ser du til høyre der, der kan du altid altid altid skrive inn sporingsnummeret, og hvor enn i verden pakken befinner seg, så finner du det ut!

http://www.posten.no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis du klikker på denne linken, så ser du til høyre der, der kan du altid altid altid skrive inn sporingsnummeret, og hvor enn i verden pakken befinner seg, så finner du det ut!

http://www.posten.no/

Det er jo akkurat det jeg har gjort, det er der jeg får denne infoen, men jeg lurer på hvor lenge det pleier å ta før de slipper den løs fra tollen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du fått brev fra posten om å sende ved ytterlige opplysninger? For det høres ut som det er hva som kommer til å skje. Vanligvis må du da skrive inn fødselsnummer og dokumentere hva som er i pakken ved kvittering hvor verdi og innhold står, og sende dette tilbake igjen, før de "slipper" pakken din.

Kan fort ta noen dager om dette er tilfellet. Hvis ikke, burde den vel snart begynne å bevege seg videre, den har jo ligget en god stund...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Nå begynner jeg å bli lei av å vente... pakken min har stått fast siden 2 mai, det er over 3 uker det.

JEg har ringt flere ganger, men det virker ikke som om noen vet hvem jeg skal prate med.. hver gang så blir jeg satt over, satt over og satt over til noen som igjen setter meg over. Er det MULIG?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg omsider fått tak i noen som kunne svare meg da.

Pakken ble sendt i retur i går den, og jeg har ikke fått noen info i det heletatt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nå har jeg omsider fått tak i noen som kunne svare meg da.

Pakken ble sendt i retur i går den, og jeg har ikke fått noen info i det heletatt!!!

Dette skjedda meg også en gang. Jeg hadde byttet adresse 1 år tidligere og selv om jeg registrerte adresseendringen hos posten klarte de av en eller annen grunn å sende fortollingsbrev til min gamle adresse. Da jeg endelig fikk dette brevet som jeg skulle sende posten vedrørende fortollingen påpekte jeg at brevet va sendt feil og at de ikke måtte sende pakken til feil adresse. Og hva gjorde de? Jo de sendte pakken til min gamle adresse, der den selvfølgelig gikk i retur. Prøvde å ringe posten flere ganger og de sa at de skulle stoppe pakken. Men enden på visa var at den ble returnert avsender.

Det verste var at avsender hevdet de aldri fikk varen i retur, så selv om jeg fikk porto for ny forsendelse dekket av posten, måtte jeg betale produktet på nytt. Var rimelig irritert da, man har så lite å stille opp med når andre gjør feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De sier de har sendt sms, og de bruker 1881 for å finne nr, men jeg har jo flere nr registrert, så de har jo tydligvis ikke sendt til et nr som jeg bruker da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...