Gjest Anonymous Skrevet 7. november 2003 #1 Skrevet 7. november 2003 Nå er jeg veldig nygjerrig på en ting. Hvorfor byttet dere/sluttet dere i jobben i deres? Jeg sluttet en gang pga. veldig dårlig arbeidsmiljø.
Dina Skrevet 7. november 2003 #2 Skrevet 7. november 2003 Ny jobb - høyere stilling i samme selskap! :D
Gjest Anonymous Skrevet 8. november 2003 #3 Skrevet 8. november 2003 Jeg ble feilaktig beskyldt av arbeidsgiver for å stjele. Sluttet på dagen etter å høyt og tydelig si hva jeg mente om hvordan man IKKE behandler sine ansatte!
Gjest Anonymous Skrevet 8. november 2003 #4 Skrevet 8. november 2003 En gang fikk jeg en bedre jobb. En annen gang følte jeg at jeg var en stor belastning for andre......
Gjest Anonymous Skrevet 8. november 2003 #5 Skrevet 8. november 2003 Jeg fikk sparken fordi jeg ikke festet nok med de andre på jobben. :o
Gjest care Skrevet 8. november 2003 #6 Skrevet 8. november 2003 Jeg har bare hatt vikarer og midlertidige engasjementer, samt en jobb sa jeg opp for å bli ferdig med oppgaven min. :blunke:
Mette Skrevet 8. november 2003 #8 Skrevet 8. november 2003 Jeg sa opp jobben for å være hjemme med barna. Noe jeg overhode ikke angrer på, har nå vært hjemme i 4år, og et på nytt arbeidssøkende.
Ugla Skrevet 9. november 2003 #10 Skrevet 9. november 2003 Sa opp for å gå på skole. Den siste jobben har jeg hatt i ca 10 - 12 år. Kan ikke tenke meg å skifte!
Gjest Engel, ikke pålogget Skrevet 10. november 2003 #11 Skrevet 10. november 2003 Har sluttet fordi jeg har fått et bedre jobbtilbud (oppgaver og lønn) 2 ganger, men den ene gangen hører det med at det var mye rot på arbeidsplassen, for sent utbetalt lønn, dårlig arbeidsmiljø m.m.
monja Skrevet 10. november 2003 #12 Skrevet 10. november 2003 Da jeg bytta jobb var det fordi det var utrolig dårlig arbeidsmiljø der jeg var..... :evil: Har ikke angra et sekund
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå