Gå til innhold

Jeg er på leting etter den perfekte nude-leppestiften

Anbefalte innlegg

Gjest charella
Skrevet

Ja om du kliner på med feks myth så ser man syk ut uansett. Vil anbefale deg å lære deg hvordan du tar på leppestift før du klager.

Og til deg vinnie, om ikke du bor inærheten av mac så er det billig på ebay.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja om du kliner på med feks myth så ser man syk ut uansett. Vil anbefale deg å lære deg hvordan du tar på leppestift før du klager.

Og til deg vinnie, om ikke du bor inærheten av mac så er det billig på ebay.

Feiler deg da? Hva vet du om hva jeg kan og ikke kan om leppestift? Jeg er sikker på at du ser passelig IKKE pen ut med de leppestiftene der. Det ser ut som DEKKSTIFT. Så jeg vil anbefale DEG å lære deg å ta på leppestift før du kommer her og slenger dritt til andre.

Skjerp deg!

Gjest charella
Skrevet

Kan love deg jeg kan ta den på meg og det ser flott ut selv om jeg er neger ;) gjelder å ikke bare kline på vettu ^^

AnonymBruker
Skrevet

Kan love deg jeg kan ta den på meg og det ser flott ut selv om jeg er neger ;) gjelder å ikke bare kline på vettu ^^

Selv om du lover aldri så mye, så tror jeg faktisk at du tar feil. Du har bommet på både mengde restylane og leppefarge. Det må du ha gjort siden du faktisk går rundt og tror det er pent. Typisk fjortis-tabbe. Jeg er faktisk SIKKER på at du tar feil.

• Liker 2
Gjest charella
Skrevet

Var faktisk ikke personlig ment, er sikker på du har dine teknikker du også. Som makeup artist så tenker jeg ofte på ting som en selvfølge som alle vet. Så var kanskje feil av meg å anbefale myth. Men du får nå ha lykke til videre med leitingen ^^

Skrevet

Mac patisserie og Sisley nr 1 (tror ikke den har noe navn, bare nr)er to flotte nude toner. Sisley sin er litt mer med rosa enn mac, uten at den ser rosa ut, bare flott og naturlig.

AnonymBruker
Skrevet

Var faktisk ikke personlig ment, er sikker på du har dine teknikker du også. Som makeup artist så tenker jeg ofte på ting som en selvfølge som alle vet. Så var kanskje feil av meg å anbefale myth. Men du får nå ha lykke til videre med leitingen ^^

Som makeup-artist burde du være den første til forstå at de fargene ofte ser ut som dekkstift uansett hvor mye teknikk man har. Og det burde være en selvfølge å vite at om du har veldig røde lepper er det vanskelig å finne leppestit. Men du får ha lykke til med jobben^^

• Liker 2
Gjest charella
Skrevet

Hvis du faktisk leste innlegget mitt så så du kanskje "prøv med gloss utenpå" Det vil si å prøve seg fram.

Og siden du fortsatt maser om at den ser ut som dekkstift, så anbefaler deg igjen å prøve å istedenfor og ta den på som en vanlig leppestift, "dytt" den forsiktig på og gjevn ut med fingrene etterpå. Ikke bare får du et naturlig resultat som holder, men du har leppestiften lenge siden den er så drøy.

• Liker 3
Skrevet

Jeg liker Gosh Darling, men jeg "dytter" den bare på leppene - hvis ikke blir den bare seende ut som en dekkstift. Sverger til denne når jeg skal ha helt nude lepper sammen med sterk/tung øyesminke.

Om man vil ha en litt mer "naturlig" nude synes jeg Mac Shy Girl ser nydelig ut!

• Liker 1
Skrevet

MAC - CREME D NUDE

anbefales på det sterkeste !

Skrevet

MAC - CREME D NUDE

anbefales på det sterkeste !

Sign!!

Myth er også en veldig fin farge ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...