Gå til innhold

B-vitaminer og panto 3

Anbefalte innlegg

Gjest ~Fantabulous_kitten~
Skrevet

Hei!

Alle dere som prøvde ut b-vitaminer og panto 3 for en tid tilbake, fungerte det? Ble håret tykkere/fyldigere?

Og, har det noe å si hvilken panto 3 man kjøper? Ser at det finnes flere forskjellige typer...

*Takknemlig for svar*

Skrevet

Jeg drikker fortsatt ølgjær, gjort det av og på i flere mnd nå, og synes det virker kjempebra på håret ++. Panto3 er jeg litt usikker på egentlig, merket det godt på øyevippene og babyhårene i hodefestet hvertfall, men at håret mitt ble tykkere, tviler jeg på. Nå er det en stund siden jeg sluttet på panto3, og synes ikke det er blitt værre. Så konklusjonen min blir vel at jeg faktisk får mer utav ølgjæren enn panto3`en.

Prøvde bare 1 type panto3, så vet ikke noe om de andre merkene. Men det må vel være den samme saken, vel? Aner ikke hva forskjellen eventuellt skulle være :)

Skrevet

Takk for svar!

Det ble ikke panto-3 på meg, ingen av butikkene jeg var på idag hadde, så det ble Arcon-Tisane istedet. Satser på at den sammen med ølgjær skal gi god effekt :jepp:

Så bra at du opplevde gode resultater, Sunniva81!

Skrevet

Jeg bruker panto 3 den gule og eneste man får kjøpt i Norge som jeg vet. Synes håret mitt vokser fortere av den og jeg mister mye mindre hår enn før. Sluttet en periode å bruke det, siden det er ganske dyrt hehe. Da mistet jeg mye hår.Jeg liker panto 3, den innholder i tillegg mange andre vitaminer.

Brukte ølgjær også,men fikk ofte sopp av den så den har jeg kutta ut. Dessuten slitsomt å drikke det ekle gørret HVER DAG.

Skrevet

Ikke noe problem å drikke det, blandet med appelsinjuice m/fruktkjøtt går det fin-fint! :jepp:

Skrevet

Jeg bruker panto 3 den gule og eneste man får kjøpt i Norge som jeg vet. Synes håret mitt vokser fortere av den og jeg mister mye mindre hår enn før. Sluttet en periode å bruke det, siden det er ganske dyrt hehe. Da mistet jeg mye hår.Jeg liker panto 3, den innholder i tillegg mange andre vitaminer.

Brukte ølgjær også,men fikk ofte sopp av den så den har jeg kutta ut. Dessuten slitsomt å drikke det ekle gørret HVER DAG.

Mistet akkurat samme mengde hår med panto3 jeg. Men håret vokste kanskje littegrann kjappere, om ikke det bare var innbildning da, eller ølgjæren. Men sopp av ølgjær? Det har jeg aldri fått. Men klart, alle opplever forskjellige virkninger av det meste ;)

Skrevet

Ikke noe problem å drikke det, blandet med appelsinjuice m/fruktkjøtt går det fin-fint! :jepp:

Eller hold for nesa mens man drikker, og ta litt appelsinjuice rett etterpå. Funker som bare det dèt og :)

AnonymBruker
Skrevet

inneholder ikke ølgjær bare en type b-vitamin? og har hørt at den øker matlysten?

Skrevet

inneholder ikke ølgjær bare en type b-vitamin? og har hørt at den øker matlysten?

Den inneholder B6 og B12 om jeg husker rett, pluss andre vitaminer.

Skrevet

Jada prøvd det også, men forsatt ekkelt...Hater øl så bare lukten blir jeg kvalm av.

Skrevet

Mistet akkurat samme mengde hår med panto3 jeg. Men håret vokste kanskje littegrann kjappere, om ikke det bare var innbildning da, eller ølgjæren. Men sopp av ølgjær? Det har jeg aldri fått. Men klart, alle opplever forskjellige virkninger av det meste ;)

Jeg gikk lenge på ølgjær ca 6 måneder og fikk ofte sopp pga gjæren. Vi tåler vel litt forskjellige ting. Synes panto 3 funker helt fint håret vokser fortere og jeg mister mindre hår.

Skrevet

Jeg gikk lenge på ølgjær ca 6 måneder og fikk ofte sopp pga gjæren. Vi tåler vel litt forskjellige ting. Synes panto 3 funker helt fint håret vokser fortere og jeg mister mindre hår.

Kjempedumt spørsmål fra meg nå, men, hvor oppsto soppen? Har aldri hatt sopp jeg, så jeg vet ikke hvilke tegn jeg skal se etter... :sjenert: (du trenger ikke svare om du syns det blir for privat)

Skrevet

Kjempedumt spørsmål fra meg nå, men, hvor oppsto soppen? Har aldri hatt sopp jeg, så jeg vet ikke hvilke tegn jeg skal se etter... :sjenert: (du trenger ikke svare om du syns det blir for privat)

Heheheh jeg fikk sopp i underlivet:) Kløe og tykk hvit utflod er ganske sikre tegn på sopp. Tro meg du merker hvis du har det :fnise: Klør som ett helvete. :filer:

Skrevet

Heheheh jeg fikk sopp i underlivet:) Kløe og tykk hvit utflod er ganske sikre tegn på sopp. Tro meg du merker hvis du har det :fnise: Klør som ett helvete. :filer:

Aha... da skjønner jeg jo at du ga opp ølgjæren... :fnise:

• 1 år senere...
Skrevet

Hvor var det du kjøpte Panto 3 :goodbye: ? Og hvor lang tid tok det før du merket forskjell og hvor mange cm vokste det sånn ca? For jeg vet at håret vokser ikke mer en 1-2cm i måneden. :jepp:

Skrevet

Jeg bruker også Panto3! :goodbye: Men har bare tatt det et par måneder...Det står på pakken at man må bruke det daglig i noen måneder for å oppnå best mulig effekt. Merker at håret vokser, men ikke så fort som jeg skulle ønske...

Man får tak i det på helsekostbutikker, men vet ikke om alle tar det inn (kommer an på etterspørselen). Hvis du bor i Oslo har de Panto3 på helsekosten på Tveita-senteret og på Byporten :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...