Ms Perfect Skrevet 14. mai 2011 #1 Skrevet 14. mai 2011 (endret) Tusentakk for fine svar Endret 15. mai 2011 av Ms Perfect
Gjest petre Skrevet 14. mai 2011 #2 Skrevet 14. mai 2011 Tenker det er nok å trene 3 ganger i uken. Fin er du Bra at varierer treningen så mye. 1
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 14. mai 2011 #3 Skrevet 14. mai 2011 Synes ikke du skal trene hver dag. Du kan gjerne være i aktivitet hver dag, men unn deg fridager og avslappingsdager. 3
Gjest Applestore Skrevet 14. mai 2011 #4 Skrevet 14. mai 2011 Enig med de andre, kroppen din trenger å hente seg igjen etter harde økter. Du kan jo trene 3-4 ganger i uka og passe på å være aktiv de andre dagene, men ikke tenke direkte på at du skal trene? 1
Spøkelse Skrevet 14. mai 2011 #5 Skrevet 14. mai 2011 Du trenger ikke trene MER, men jeg ville lagt inn litt mer styrketrening. Ikke noe knalltunge greier, i og med at du kun er 15, men tren med vekter slik at du klarer mellom 15-20 repetisjoner x3 per ovelse.. Da får du en stram og flott kropp etterhvert. Ikke tenk på å gå ned i vekt, for det trenger du absolutt ikke.
Envy Skrevet 14. mai 2011 #6 Skrevet 14. mai 2011 Ikke tren hver eneste dag, det er ikke bra. Når du trener yter du skade på musklene, kroppen bygger derfor musklene opp igjen, og det er slik du blir sterkere og i bedre form. Om du trener hardt hver dag får aldri kroppen den restitusjonen den trenger, og treningen vil derfor ha motsatt effekt. Du kan derimot fint doble antall økter i uken, i steden for å trene to ganger kan du trene 3 eller 4 ganger. Bytt gjerne ut noen av timene du går på med styrketrening, styrketrening kombinert med kondisjon er den beste måten å forme kroppen akkurat slik du vil ha den. Siden du trener på studio kan du ta kontakt med veilederen som jobber der og få satt opp et program skreddersydd for deg og dine ønsker. Dette er veldig lurt, ikke minst med tanke på din unge alder. Med dette sagt tror jeg ikke du rekker å få den "perfekte" kroppen til bikinisesongen på den korte tiden som er igjen, men utifra bildene synes jeg det så ut til at du hadde en mer enn fin nok kropp, hvertfall ift alderen, du skal ikke ha markerte muskler som 15-åring Stå på!
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2011 #7 Skrevet 15. mai 2011 15 år og allerede hysterisk opptatt av utseendet. Herregud, tråder som dette gjør meg så trist... 4
MilliVanilli Skrevet 15. mai 2011 #8 Skrevet 15. mai 2011 15 år og allerede hysterisk opptatt av utseendet. Herregud, tråder som dette gjør meg så trist... Slike som deg gjør meg trist! Jeg synes det er kjempeflott at man bryr seg om kroppen sin, det er det altfor få som gjør! Hun skrev selv at hennes mål ikke var å slanke seg, så hva er problemet ditt? Sjalusi? 1
Narn|a Skrevet 15. mai 2011 #9 Skrevet 15. mai 2011 (endret) Slike som deg gjør meg trist! Jeg synes det er kjempeflott at man bryr seg om kroppen sin, det er det altfor få som gjør! Hun skrev selv at hennes mål ikke var å slanke seg, så hva er problemet ditt? Sjalusi? Det har vell mer med det å gjøre at samfunnet idag blir bare mer og mer kropps fokusert. Da jeg var 15 år spiste jeg hva jeg ville, trente av og til bare fordi det var "kult".. det var i en alder av 18-20 år jeg virkelig begynte å tenke på kroppen min. Nå har jeg en søster på 12 år som er slank, som tenker på å slanke seg, fordi hun mener hun er tjukk. 12 år, da lekte jeg enda i sølepytter (ikke bokstavelig talt)..... Forresten, du trenger absolutt ikke trene hver dag, driver du med noen sport? Håndball, fotball? Det holder! Om du absolutt vil trene på treningssenter - tren 2-4 ganger i uken, det du selv syntes er kjekt -> vil anbefale styrketrening, men få deg en personlig trener som kan vise deg ordentlig hvordan de forskjellige maskinene og øvelser fungerer , slik at du ikke ødelegger kroppen din helt av trenings feil! Endret 15. mai 2011 av Narn|a 1
MilliVanilli Skrevet 15. mai 2011 #10 Skrevet 15. mai 2011 Det har vell mer med det å gjøre at samfunnet idag blir bare mer og mer kropps fokusert. Da jeg var 15 år spiste jeg hva jeg ville, trente av og til bare fordi det var "kult".. det var i en alder av 18-20 år jeg virkelig begynte å tenke på kroppen min. Nå har jeg en søster på 12 år som er slank, som tenker på å slanke seg, fordi hun mener hun er tjukk. 12 år, da lekte jeg enda i sølepytter (ikke bokstavelig talt)..... Det er et stort fokus på kropp og utseende i dag, ja, men jeg tror også det er viktig å bevisstgjøre samfunnet med at gjennomsnittsvekten i verden(og landet vårt) må ned. Det er fælt at en normal 12-åring skal føle det slik! Det har kanskje ikke så mye med saken å gjøre, men da jeg var 8-10 år prøvde jeg hardt å legge på meg, spiste kjekspakker og store porsjoner med sjokoladeis de fleste dagene i uken, men "dessverre" var jeg utstyrt med høyere forbrenning enn de fleste. Fikk ofte ubehagelige kommentarer fra jevnaldrende om at jeg måtte spise og var stygt tynn. Det var ikke koselig det heller, og det verste var at jeg så helt normal ut! Jeg var lavere enn de fleste(er høyere enn dem nå) og var veldig liten og spinkel, men jeg spiste antakeligvis mer som 10-åring enn det jeg gjør nå. Man er liksom aldri bra nok. Kroppsfokuset vil alltid finnes.
Narn|a Skrevet 15. mai 2011 #11 Skrevet 15. mai 2011 Det er et stort fokus på kropp og utseende i dag, ja, men jeg tror også det er viktig å bevisstgjøre samfunnet med at gjennomsnittsvekten i verden(og landet vårt) må ned. Det er fælt at en normal 12-åring skal føle det slik! Det har kanskje ikke så mye med saken å gjøre, men da jeg var 8-10 år prøvde jeg hardt å legge på meg, spiste kjekspakker og store porsjoner med sjokoladeis de fleste dagene i uken, men "dessverre" var jeg utstyrt med høyere forbrenning enn de fleste. Fikk ofte ubehagelige kommentarer fra jevnaldrende om at jeg måtte spise og var stygt tynn. Det var ikke koselig det heller, og det verste var at jeg så helt normal ut! Jeg var lavere enn de fleste(er høyere enn dem nå) og var veldig liten og spinkel, men jeg spiste antakeligvis mer som 10-åring enn det jeg gjør nå. Man er liksom aldri bra nok. Kroppsfokuset vil alltid finnes. Vell, jeg mener så lenge man faktisk er normal og ikke noe særlig stor i det hele tatt som liten , så skal man heller leve livet så lenge man faktisk klarer - helt til kroppen begynner å legge på seg av en liten sjokoladebit! Og Norge er nok ikke med i den skalaen, det er nok mer Amerikanerne som burde bekymre seg. Er merkelig, i Sør Amerika om man legger på seg, så blir det sett på som en bra ting (dette av dårlig kunnskap på fedme osv, men kommer man tynn dit, syntes de bare det er stygt) hehe.. åj.. skal si! Er du en gutt? eller jente? Som regel så vil jo de fleste spinkle guttene gå opp i vekt for å se større ut, så det er ikke bare jenter som sliter nei hehe.
Bella21 Skrevet 15. mai 2011 #14 Skrevet 15. mai 2011 syns du burde trene litt til ja...hvis jeg skal være heeelt ærlig
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2011 #15 Skrevet 15. mai 2011 Det er et stort fokus på kropp og utseende i dag, ja, men jeg tror også det er viktig å bevisstgjøre samfunnet med at gjennomsnittsvekten i verden(og landet vårt) må ned. Det er fælt at en normal 12-åring skal føle det slik! Det har kanskje ikke så mye med saken å gjøre, men da jeg var 8-10 år prøvde jeg hardt å legge på meg, spiste kjekspakker og store porsjoner med sjokoladeis de fleste dagene i uken, men "dessverre" var jeg utstyrt med høyere forbrenning enn de fleste. Fikk ofte ubehagelige kommentarer fra jevnaldrende om at jeg måtte spise og var stygt tynn. Det var ikke koselig det heller, og det verste var at jeg så helt normal ut! Jeg var lavere enn de fleste(er høyere enn dem nå) og var veldig liten og spinkel, men jeg spiste antakeligvis mer som 10-åring enn det jeg gjør nå. Man er liksom aldri bra nok. Kroppsfokuset vil alltid finnes. Det finnes ikke noe som heter superforbrenning, du var enten 1: I mer aktivitet enn du var klar over eller 2: Du forbrant mer enn du spiste.
MilliVanilli Skrevet 15. mai 2011 #16 Skrevet 15. mai 2011 Vell, jeg mener så lenge man faktisk er normal og ikke noe særlig stor i det hele tatt som liten , så skal man heller leve livet så lenge man faktisk klarer - helt til kroppen begynner å legge på seg av en liten sjokoladebit! Og Norge er nok ikke med i den skalaen, det er nok mer Amerikanerne som burde bekymre seg. Er merkelig, i Sør Amerika om man legger på seg, så blir det sett på som en bra ting (dette av dårlig kunnskap på fedme osv, men kommer man tynn dit, syntes de bare det er stygt) hehe.. åj.. skal si! Er du en gutt? eller jente? Som regel så vil jo de fleste spinkle guttene gå opp i vekt for å se større ut, så det er ikke bare jenter som sliter nei hehe. Jojo, det er vel for så vidt sant det, men..... Hehe, jeg er jente!
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2011 #17 Skrevet 15. mai 2011 Åh faen, femten ja. Beklager. Etter profilbildet å dømme bør du trene litt selv? Om eldre menn skal ha sjans på yngre damer, må nok kulemagen bort, hentesveisen bort og lommeboken bli større. Så her er det bare å endre kostholdet, mann!
HerrNelson2 Skrevet 15. mai 2011 #18 Skrevet 15. mai 2011 Etter profilbildet å dømme bør du trene litt selv? Om eldre menn skal ha sjans på yngre damer, må nok kulemagen bort, hentesveisen bort og lommeboken bli større. Så her er det bare å endre kostholdet, mann! Jeg satser heller på sjarmen og at skallede menn med kulemage blir trendy en gang i framtiden.
edderkoppdame Skrevet 16. mai 2011 #19 Skrevet 16. mai 2011 Jeg satser heller på sjarmen og at skallede menn med kulemage blir trendy en gang i framtiden. Synes du ser supersexy ut jeg Hr.Nelson. Det er også lett å se at du er intelligent og at du har et høyt kunnskapsnivå og dèt er det vi ekte kvinner setter pris på!
Envy Skrevet 16. mai 2011 #20 Skrevet 16. mai 2011 (endret) Synes du ser supersexy ut jeg Hr.Nelson. Det er også lett å se at du er intelligent og at du har et høyt kunnskapsnivå og dèt er det vi ekte kvinner setter pris på! Hvis du refererer til avataren hans, håper jeg du er klar over at han har oslolosen på avataren? ..men for all del, Harald Eia er mensamedlem han, så er ikke så rart det utstråler intelligens.. Endret 16. mai 2011 av Envy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå