AnonymBruker Skrevet 13. mai 2011 #1 Skrevet 13. mai 2011 Kan damer gå i Chinos? Jeg er dame på 30 som faktisk kunne tenkt meg en rød chinos (Peak Performance), men vil det bli veldig guttete?? Foretrekker å gå i jeans/bukser foran kjoler og skjørt, og tenkte derfor at det kunne være greit med litt forandring fra jeansen. Skal ut på en liten event på jobben der stilen skal være casual....chinos burde vel være greit da? Takker for alle tibakemeldinger, ris som ros
sequin Skrevet 13. mai 2011 #2 Skrevet 13. mai 2011 jeg går i chinos, hadde egentlig aldri sett for meg at det er guttete
FantasDick Skrevet 14. mai 2011 #3 Skrevet 14. mai 2011 Chinos er jo ganske tr3ndy i år, og det finnes i alle butikker. Kombiner med høye hæler og litt feminine plagg/accessories så blir det i alle fall langt fra guttete!
Vindmølle Skrevet 14. mai 2011 #4 Skrevet 14. mai 2011 Chinos er for alle synes jeg, og ut fra tilbehøret kan buksen passe til mange ulike stiler. Jeg har i løpet av de siste par mnd kjøpt meg flere par, og går med fra høye heler til Converse til buksene, alt ettersom hva jeg skal og føler for.
Bellamy Skrevet 14. mai 2011 #5 Skrevet 14. mai 2011 Chinos er da ikke forbeholdt gutter! Jeg bruker det jeg også.
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2011 #6 Skrevet 14. mai 2011 Da endte jeg opp med ett par blå chinos fra peak performance Blir nok bra. Skal kombineres med converse.....Skikkelig kjekt å fornye garderoben litt.
sequin Skrevet 14. mai 2011 #7 Skrevet 14. mai 2011 TS Er det ikke herlig å gå med? Det ser liksom classy ut, samtidig som det er veldig godt Har seks chinos og to olabukser jeg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå