Gå til innhold

hvilke sko skal dere bruke på bryllupsdagen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er sånn i tvil om jeg skal ha åpne sandaler, pumps eller eller..?? Vet bare at de skal være i fargen ivory.

Fortell meg hvordan skoene deres er, og hva koster de? Syns alt er så dyrt! Noen tips hvor jeg kan kjøpe rimelige brudesko?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rimelige brudesko: Ebay :)

Gjest Solstråla88
Skrevet

Jeg har kjøpt mine på økonomisko, ivory pumps til 299,-

Skrevet

Jeg har enkle hvite ballerinasko fra Skoringen.

Jeg er ett par cm høyere enn min kjære og vil derfor ikke ha høye hæler på skoene.

Dessuten er kjolen min så lang, at skoene vil ikke syns uansett - og ett siste pluss eller to er at de blir gode å gå i en hel dag og jeg kan bruke de til daglig senere ;)

Skrevet

Tenker kanskje hvite ballerinasko, men har ikke funnet sko enda. Det er noe jeg alltid sliter med, så jeg må snart ta meg en runde for å se om jeg finner noe.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Jeg skal ha lave pumps jeg har fått etter søstra mi :)

Gode å gå i, slipper å bli høyere enn typen, og får litt hælfølelse :)

Skrevet

Jeg skal ha to par. I vielsen og hos fotografen skal jeg ha pene litt høye sko(har ikke funnet de ennå.) På festen skal jeg ha hvite ballerinasko. Lurer på om jeg skal velge noen sko med litt farge på til å ha tidlig på dage, blå eller lilla :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er fryktelig glad i sko, så jeg har flere par til bryllupet. :)

Et par blå stiletter (Buffalo kr 799), et par mellomhøye pumps som er hvite med blonder på (din sko kr 300) og et par helt lave sko med blonder og silkesnor som snøring (bianco kr 400) De siste er særlig til dansing på kvelden :)

Gjest Leonidene
Skrevet

Skal ha bunadsko, siden eg har tenkt til å gifte meg i bunaden min.

Skrevet

Jeg skal bruke Merlot Rainbow Club Else sko. De er KJEMPELEKRE... Koster ca 1300 kr litt avhengig av hvor du kjøper.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så mange gode forslag her! Utenom at skoene mine skal være i ivory, må de ha litt høye hæler og helst være i sateng. Noen som har gode forslag til nettsider hvor jeg kan handle sko? Har vært inne å sett på Brandos. Hvordan er det å shoppe sko på e-bay, fra Usa f.eks? Blir det dyrt med frakt og toll? Og jeg som bruker str 41, hvilke str må jeg ha i amerikanske str da, noen som vet det? Off, her var mange spørsmål..:)

Skrevet

Har kjøpt disse til bryllupet. Vurderte å kjøpe noen rosa, men likte disse da de var slik jeg hadde sett for meg brudeskoene mine :)

Gjest CupcakeLotte
Skrevet

Jeg skal bruke Merlot Rainbow Club Else sko. De er KJEMPELEKRE... Koster ca 1300 kr litt avhengig av hvor du kjøper.

Wow! De der var virkelig lekre!

Skrevet

Jeg fikk sko med kjolen, men er ikke heeelt fornøyd, jeg kunne tenke meg å ha lilla sko. Men finner ingen jeg syns er fine...

Gjest Fikira
Skrevet

Skal ha M-77... men så skal vi bare signere papirer og ikke gjør noe mer ut av det enn det.

Skrevet

Jeg leter fortsatt etter rosa sko i sateng med litt hæl på... Gjerne ceriserosa så om noen finner, skrik ut :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...