Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei...

Jeg er en mann som har høyskole utdanning, fast jobb, leilighet, har masse venner, har et "normalt liv", driver med fitness på hobbybasis (for all del..jeg konkurrerer ikke!)

Damene sier at jeg har bra utseende, og har ikke problem med å sjekke opp damer, MEN.. jeg er ikke interessert i noe overfladisk.

De jentene jeg møter er ofte ute etter EN ting med meg, og det er jeg ikke interessert i.

Og hver gang jeg liker en jente, er jeg kjempe snill og god med henne, og det ender med at hun går videre til neste "leke-kamerat"

Jeg er sjeldent på byen, drikker sjelden pga jeg e en sunn-freak ;)

Når jeg er på byen, er jeg i hovedsaklig med venner. jeg er motstander av å finne jenter på byen.

mitt spørsmål er: Hvorfor er det så håpløst å finne noen?

Jeg begynner å miste troen på forhold, den rette, drømmejenta osv.

Ser rundt meg.. folk skiller seg like ofte som de skifter klær. å finne ny partner skjer "neste lørdag". er det bare meg eller er samfunnet helt på bærtur. folk MÅ drikke for å gjøre noe de ellers ikke ville gjort. Og de bruker alkoholen som en unnskyldning til det meste!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På biblioteket, i kirka, kaffebarer, treningsstudio, kunstgallerier, i matbutikken, klesbutikker, dansekurs (salsa feks), matkurs osv.

Du sier selv at du har et bra utseende. Har du det, så vil jeg tro at de fleste jenter ville satt pris på at du tok kontakt med dem. De nevnte forslagene er steder der det ikke er alkohol inne i bildet.:)

Lykke til.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Prøv å finne noen med samme interesser slik at det ikke bare er sex det dreier seg om men at dere deler noe mer. Jenter på treningssenter som virker veldig opptatt av trening for eksempel.

• Liker 1
Skrevet

Hei...

Jeg er en mann som har høyskole utdanning, fast jobb, leilighet, har masse venner, har et "normalt liv", driver med fitness på hobbybasis (for all del..jeg konkurrerer ikke!)

Damene sier at jeg har bra utseende, og har ikke problem med å sjekke opp damer, MEN.. jeg er ikke interessert i noe overfladisk.

De jentene jeg møter er ofte ute etter EN ting med meg, og det er jeg ikke interessert i.

Og hver gang jeg liker en jente, er jeg kjempe snill og god med henne, og det ender med at hun går videre til neste "leke-kamerat"

Jeg er sjeldent på byen, drikker sjelden pga jeg e en sunn-freak ;)

Når jeg er på byen, er jeg i hovedsaklig med venner. jeg er motstander av å finne jenter på byen.

Ser rundt meg.. folk skiller seg like ofte som de skifter klær. å finne ny partner skjer "neste lørdag". er det bare meg eller er samfunnet helt på bærtur. folk MÅ drikke for å gjøre noe de ellers ikke ville gjort. Og de bruker alkoholen som en unnskyldning til det meste!

Jeg tenker akkurat på samme måte som deg. Hvor kan jeg finne en flott mann uten å måtta drikke alkohol og fra på byen hver helg. Er heller ikke keen på å dra på byen for å finne en ons, men for å være sosial og danse med venninner.

Trener gjør jeg også, og ser bra ut, men ser ikke helt for meg å sjekke opp en mann i et treningsstudio akkurat... ;) Så jazz83, vi må nok utvide horisonten litt å komme oss på et bibliotek eller lign. tror du ikke? ;)

AnonymBruker
Skrevet

Kan alltids prøve nettdatingssider, sukker.no for eksempel=)

Det funker faktisk, er mange single der ute, med akkurat samme problem:)

Skrevet

Lån en hund og gå en tur i parken..hehe

• Liker 1
Gjest Ruccola
Skrevet

Bli aktiv i forskjellige lag og organisasjoner, klubber eller andre ting der mye folk møtes ;)

(kor, musikk, dansegrupper, bokdiskusjonsgrupper....osv)

Jeg har en venninne som ble med på en dansegruppe selv om hun egentlig mangler endel rytme :)

Hun syns hun har strekt seg langt, og er laaaangt utenfor sin komfort-sone, men hun digger det alikevel!

Bare det å få vere fri og drite i alt og alle!

Hun fant sin nåværende mann der :fnise: Han elsket at hun gav så mye av seg selv og ikke tok seg selv så høytidlig som det alle andre gjør ;)

Så du trenger ikke nødvendigvis vere god på det du blir med på, men man må tørre å gi av seg selv og bare kaste seg i det ;)

Lykke til - hun er der ute et sted og venter på akkurat deg! :jepp:

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor finnes det ikke flere gutter som deg? :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor finnes det ikke flere gutter som deg? :)

Det lurer jeg på å!

Skrevet

Lån en søt hund ja, gå en tur i parken. Må være genialt. Kanskje man treffer samme dama flere ganger.

Dra på turer med DN (den norske turist forening) Turer i skog og mark må vel være bra for en helsefreak, for der er jo ofte samme sorten - som drikker lite alkohol, men verdsetter livet, ser stor verdi i de små ting, mascara og høyhelte sko ikke alltid like viktig. Man får truffet mennesker på en helt annen måte. Se på nettsidene deres, de arrangerer alskens turer for ulike nivå i hele landet. Vår og sommer står for tur, skogen kunne ikke vert flottere nå!

Ja..er skogfreak her

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes du høres super ut :)

Skrevet

Folk finnes i hverdagen overalt. Om du er åpen for det. Spiller liten rolle hvor og når.

Skrevet

Lån en søt hund ja, gå en tur i parken.

Jeg ser en del menn gå rundt med sine mer eller mindre sjarmerende hunder - men, ut fra situasjonen jeg ser dem i, virker det ikke som om mennene ser mer åpne ut og flinke til å kommunisere - på grunn av hunden.

Hadde bare en av alle disse hundene de drasser rundt med vært søte så...men mange er jo bare store beist.

Skrevet

Jeg ser en del menn gå rundt med sine mer eller mindre sjarmerende hunder - men, ut fra situasjonen jeg ser dem i, virker det ikke som om mennene ser mer åpne ut og flinke til å kommunisere - på grunn av hunden.

Hadde bare en av alle disse hundene de drasser rundt med vært søte så...men mange er jo bare store beist.

Og kvinnfolk går stort sett rundt med rene misfoster av noen hunder som man rett og slett syns synd på.

Skrevet

Er vel uvesentlig hvilke hunderaser det er vel? :skratte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...