Gå til innhold

Jeg dreit meg ut idag ...

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skjedde ikke idag. Men jeg synes det var kjempe flaut..

Hadde svigerfar på besøk. -

Samboern min og svigerfar var på handletur og sentrumstur, og dette skulle ta noen timer. Da de hadde dratt sto jeg opp med bare dyna rundt meg og koste meg med kaffe og div i sofaen før jeg skulle dusje og dra på jobb. Så ble jeg sittende der i dyna en halv times tid, så kom pluselig svigerfar inn døra :grine:

Gjett hvem som hoppet ildrød over gulvet med dyna forran svigerfar og mumlet noe rart som hun ikke husker, inn på sitt eget soverom og heiv på seg koseklærne! :rodme:

Hva var det som var så ille med det? Er det å drite seg ut å sitte i dyna i sofaen hjemme hos seg selv?

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva var det som var så ille med det? Er det å drite seg ut å sitte i dyna i sofaen hjemme hos seg selv?

Ja, jeg var naken under dyna!

Det var ikke så veldig gøy for min del, nei.

Skrevet

Jeg husker en gang jeg ryddet i alt jeg har samlet oppgjenom livet og fant en grønn hårbøyle fra Liseberg, med grønne kaninører. Jeg satt den selvfølgelig på hodet og fortsatt å rydde.

Senere ringte det på døren, to unge jenter solgte lodd for en skoletur.

:skratte:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har også hatt en versjon av bh-utenpå historien..

Var en sen og kald høstkveld, jeg hadde på meg en del klær for å holde varmen og ble plutselig inspirert til å ta meg en joggetur rundt kvartalet før leggetid. Så istedenfor å ta av meg alle klærne for så å ta på bh og alle klærne igjen tok jeg like greit bh'en utenpå klærne under jakka. Joggeturen gikk fint den og jeg slapp dissende pupper, men når jeg var hjemme igjen hadde vi fått besøk.. Jeg tar av meg jakka g går opp for å hilse på :skratte: Fikk en del merkelige blikk der ja, og hadde liksom ikke særlig lyst til å forklare heller.. Uff..

Dagens flause må vel være da jeg satt meg ute i sola for å ta en røyk, og jeg var tilsynelatende alene.. Så kommer det en søt liten katt og jeg begynner selvfølgelig å prate til den.. Legger ut om kjærlighetsliv, jobb, daglige gjøremål osv mens jeg koser med den.. Så hører jeg noen kremte- rundt hushjørnet sitter vaktmesteren å leser avisen :sjenert: Og det var HELT tydelig at han hadde hørt meg godt, etter det smilet han ga meg :fnise:

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg var naken under dyna!

Det var ikke så veldig gøy for min del, nei.

Men det så vel ikke svigerfar?

• Liker 1
Skrevet

Dagens flause må vel være da jeg satt meg ute i sola for å ta en røyk, og jeg var tilsynelatende alene.. Så kommer det en søt liten katt og jeg begynner selvfølgelig å prate til den.. Legger ut om kjærlighetsliv, jobb, daglige gjøremål osv mens jeg koser med den.. Så hører jeg noen kremte- rundt hushjørnet sitter vaktmesteren å leser avisen :sjenert: Og det var HELT tydelig at han hadde hørt meg godt, etter det smilet han ga meg :fnise:

:skratte:

AnonymBruker
Skrevet

Men det så vel ikke svigerfar?

Jo, det var jo nettopp det som var flaut.

AnonymBruker
Skrevet

Jo, det var jo nettopp det som var flaut.

Du skriver jo at du holdt dyna foran svigerfar, så da så han vel ikke at du var naken?

AnonymBruker
Skrevet

Du skriver jo at du holdt dyna foran svigerfar, så da så han vel ikke at du var naken?

Det var nå vel ikke så vanskelig å tenke seg til?

Skrevet

Du hadde de samme ørene?

Fantastisk!

Jepp! :) Tror ikke jeg kasta dem nå heller, så de henger nok der fremdeles ;)

AnonymBruker
Skrevet

Denne er kjempepinlig, enormt, ekstremt!

Jeg og kjæresten, og hans familie reiste på hytta, som lå i et stort hyttefelt, i 12 dager den første sommeren vi var sammen. Alt var nytt for oss, og vi brukte mildt sagt mye tid på hverandre.

På hytta var det ingen dekning og man måtte gå et stykke nedover mot den store båthavna for å få dekning. Jeg brukte av og til å gå ned dit for å ringe bestevenninnen min og oppdatere de dirty detaljene.

Den ene kvelden var det duket til storfest på hytten, og alle var der, så når desserten var servert og de satt seg til kaffen, unnskyldte jeg for å gå ned og sette meg på brygga for å ringe bestiss.

Det manglet IKKE på dirty detaljer, hvorfor det? Ingen hørte meg jo.

Etter ca 40 min ut i samtalen, den dirty morsomme, ironiske sarkastiske samtalen som inneholdt alt fra sexlivet vårt, til interne spøker om at jeg heller burde tatt broren hans som nylig vant 500 000 på skrapelodd osv osv..

.. Hører jeg at det plutselig romstrerer ned i en båt der. Hva faen?

Det kom opp et ektepar fra kahytten plutselig, som tyydelig så at de hadde hørt alt jeg sa! Jeg fikk frysninger, la på med venninna mi og løp flirende opp til hytta, samtidig som jeg brant av skam.

Jeg fortalte kjæresten at noen hadde overhørt en intim samtale og at jeg var flau pga det..

Anyway, toppen på kvelden var da det samme ekteparet kom inn i hytten, og det viste seg at det var hans tante og onkel.

Velkommen i familien.. :)

• Liker 7
Skrevet

Jepp! :) Tror ikke jeg kasta dem nå heller, så de henger nok der fremdeles ;)

Jeg beholdt mine jeg og, jeg greier ikke å kaste dem.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var 18 år og hadde møtt en type på et tryvanntreff når vi var på russetreff. Min far skulle på ferie i 2 uker så jeg lånte leiligheten hans mens han var borte. En uke etter at min far dro overnattet typen min der med meg, og det ble noen runder under dyna den natta for å si det sånn..jeg gikk ikke på prevansjon da, så vi brukte kondomer...mange den natta. Av en eller annen grunn ryddet vi ikke vekk disse kondomene med en gang og planen var at jeg skulle rydde opp etter jobb dagen etter. En venninne som jeg jobbet med kjørte meg hjem til leiligheten etter jobb og der ser jeg til min store forskrekkelse min fars bil står på parkeringsplassen.. :overrasket: Jeg må se både en og to ganger og forklarer samtidig for min venninne om natten før..om kondomene..som ligger strødd...på min fars soverom... Hun bryter ut i latter og jeg går går slukøret og låser meg inn i leiligheten. Joda, min far hadde kommet hjem, en uke før han skulle pga dårlig vær. Soverommet er ryddet og senga redd opp. Min far står på kjøkkenet og vasker opp, tilsynelatende uanfektet..Jeg mumlet noe til han om at jeg bare skulle hente noen klær og løp ut så fort beina bar meg.... :flau:

Uff..jeg kjenner jeg rødmer fortsatt av dette, og det begynner å bli maaange år siden..

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...