Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøpte en vippetang men greide aldri å få buet vippene med den. Så jeg gav den opp.

Er de gode vippetengene - og hvordan gjør man egentlig?? jeg må ha gjort noe feil :o - Vil nemlig noen ganger ha pene buede vipper .......*drømme*..slike som gir dådyrblikk og ikke bare stritter rett frem*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor kjøpte du den? Har kjøpt på Cubus/H&M og de er helt ok. Har opplevd noen ganger at de er for kraftige og da blir det ikke så bra på meg.

Begynn innerst og hold en liten stund. Så flytter du vippentanga litt lenger ut, klemmer og holder en stund. Så flytter du den enda et hakk ut, klemmer og holder en stund. Gjør det flere ganger om nødvendig til de er sånn som du vil ha de.

Middis - avhengig av vippetang.

Skrevet

Det er bedre å begynne ytterst, og jobbe seg innover :)

Gjest Shivani
Skrevet

Vippetenger er faktisk et av makeup-redskapene hvor billig duger. Min er fra H&M.

Nå skal du høre. Hvis du ser litt nedover i det du skal føre på tanga, slik at vippene står ca rett "ut", så er det mye lettere (ehm. om du skjønte hva jeg mener). Ta og sjekk i speilet at du har fått tredd innpå hele raden av øyenvipper så langt inn det lar seg gjøre.

Lykke til!

Skrevet

Ser ut som at du får prøve deg fram og finne ut hva som er best på deg. :)

Gjest lekebøll
Skrevet

Jeg bare setter tanga over vippa èn gang, holderi noen sekunder, og er ferdig.

Skrevet

Vippetang er nærmest blitt ett "must" for meg. Sverger til Revlon jeg, men synd som det er, er den gått ut av dags dato, og produseres ikke lenger. Har forøvrig også hørt skryt av lookfantastic.com`s vippetang.

OBS! Unngå for all del vippetang etter maskara-legging, da dette napper ut vippene i en fei. Been there, done that! :x

Skrevet

Her skal det prøves ja ! :) skal kjøpe meg en ny en tror jeg for den forrige er borte vekk. Jeg tok bare en gang på vippene, og det hjalp ikke på mine vipper.

Så man skal ikke bruke i forbindelse med mascaralegging- er det ikke etter at man har lagt mascaraen man vil få vippene til å bue seg da?

Skrevet

Vipp FØR du legger mascara!!!

Skrevet

Midnattsol skrev:

Vipp FØR du legger mascara!!!

:enig: Ellers kan du brekke/dra ut vippene!!!

Skrevet

oi! :o huff da :-? - men virker det da altså??

Skrevet

Det skal gjøre det ja. Men vipp mer enn en gang. Bruk tanga til du ser de er bøyd nok.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...