Gå til innhold

Får man kjøpt Rice Krispies i norge?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var utrolig glad i Rice Krispies da jeg var liten. Men de siste årene jeg har sett etter det har jeg ikke funnet det. Jeg var SIKKER på at Rice Krispies ikke ble solgt i norge lenger, og jeg las til og med på et annet forum at det man kunne gjøre var å dra til Sverige for å kjøpe det. Men jeg bor i Bergen så det er ikke aktuelt. Jeg vet man kan kjøpe en pakke med sånne små porsjonspakker med Kellogs-produkter som Corn Flakes, Choco Pops, Frosties osv. Der er det en liten pakke med Rice Krispies, men det er for lite når jeg skal ha det i diverse dessertbiter.

Så, finnes Rice Krispies i norge, og er det noen som har sett Rice Krispies i en butikk i Bergensområdet i det siste?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rice Krispies finnes i Norge ja. :jepp: Jeg kjøpte mine på Meny. Regner med det er en sånn type butikk du må på, altså med godt utvalg.

(Jeg har også prøvd coco pops - gul boks med apekatt på - i stedet for Rice Krispies og det ble vel så godt. Til baking tenker jeg nå altså. )

Skrevet (endret)

maxi,meny og obs har iallefall :)

mener å ha sett rice crispys overalt jeg :klo:

Endret av ^me^
AnonymBruker
Skrevet

ÅÅÅ er det sant?! Jippi!!! Da skal jeg leite på mandag! Tusen takk for svar :dagens-rose::spise::blomst::danse:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...