Gå til innhold

Post et bilde av bunaden din!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ååå den var fin

Takk :)

var flott din også.

Synes det er kjekt å se folks ulike Bunader, finnes så mange fine varianter.

Gjest BettyBoop28
Skrevet

Takk :)

var flott din også.

Synes det er kjekt å se folks ulike Bunader, finnes så mange fine varianter.

Ja det er mange fine bunader. Artig å se de forskjellige

Gjest uAnonymBruker
Skrevet

Åh jeg skulle ønske jeg hadde bunad også, men sånt bruker vi ikke i min familie. Har en festdrakt da, som vel egentlig mamma har bestemt er en festdrakt men som nok egentlig er en grå ullkjole :sjenert:

Gjest Mynona83
Skrevet

Åh jeg skulle ønske jeg hadde bunad også, men sånt bruker vi ikke i min familie. Har en festdrakt da, som vel egentlig mamma har bestemt er en festdrakt men som nok egentlig er en grå ullkjole :sjenert:

For en merkelig ting å bestemme seg for å ikke bruke. Du får kjøpe deg en hvis du har lyst på. Det er jo kjempe stilig synes jeg.

Jeg har Vest-Opplandbunad. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Den har mamma og! Kjempefin. Jeg har blå gudbrandsdals, så vi matcher selv om vi ikke er like.

• Liker 1
Gjest uAnonymBruker
Skrevet
For en merkelig ting å bestemme seg for å ikke bruke. Du får kjøpe deg en hvis du har lyst på. Det er jo kjempe stilig synes jeg.

Jeg har ikke så mange penger at jeg bare kan kjøpe en:)Men en dag skal nok jeg ha en også.

Gjest Mynona83
Skrevet

Jeg har ikke så mange penger at jeg bare kan kjøpe en:)Men en dag skal nok jeg ha en også.

Ja, det koster jo det hvite ut av øyet (er det et uttrykk?? følte meg litt paradise hotel i uttrykket)

Du kan jo begynne med å ønske deg søljer til jul/bursdag..

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har Kystdrakten, fikk den av mamma og pappa til min konfirmasjon :)

Wow! That onè I LIKE! Jeg er veldig glad i grått.

Kan jeg få spørre om noe off topic? Hvorfor heter den drakt og ikke bunad? Er det ikke en ekte bunad?

Skrevet

hvis linken virker ;) så er dette bildet av min bunad... den i midten..

Bunad fra Nord-Østerdalen ..

Min lenke

Gjest Mynona83
Skrevet (endret)

Er det bare jeg som synes at bunad er finest på litt kraftige damer og menn med pondus??

Jeg er veldig slank, og jeg synes ikke bunad sitter like fint på meg som på de som har litt mer former og pupper..

Endret av Mynona83
Gjest uAnonymBruker
Skrevet (endret)

-

Endret av uAnonymBruker
Skrevet

Wow! That onè I LIKE! Jeg er veldig glad i grått. Kan jeg få spørre om noe off topic? Hvorfor heter den drakt og ikke bunad? Er det ikke en ekte bunad?

Nei, det er ikke en ekte bunad. Du kan lese mer om den her :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...