sequin Skrevet 13. mai 2011 #1 Del Skrevet 13. mai 2011 Går det ann å lage en slags mix av disse to kakene? Jeg ville så gjerne hatt det philadelphia-fyllet på en iskake, men det kan kanskje bli problematisk? Fordi iskake må fryses og fryst philadelphia-fyll er kanskje ikke suksess? Skal sies at jeg kun har balt en gang i livet og det var oreo-ostekake. Jeg fulgte denneoppskriften, og tenkte bare jeg skulle lage det nest nedeste laget i is, og resten av kaken med philadelphia.. Eller har dere andre forslag til hvordan det kan gjøres? altså annet godt fyll som kan brukes i stedet for philadelphia? *bakenoob* :is: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 13. mai 2011 #2 Del Skrevet 13. mai 2011 Veldig OT, men GUD - den kaken hørtes mektig ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sequin Skrevet 13. mai 2011 Forfatter #3 Del Skrevet 13. mai 2011 Veldig OT, men GUD - den kaken hørtes mektig ut Haha det er den også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dobby Skrevet 13. mai 2011 #4 Del Skrevet 13. mai 2011 (endret) Kva med denne? Har ikkje testa den sjølv, men den ser ut som det du er ute etter. Eventuelt denne. Endret 13. mai 2011 av dobby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sequin Skrevet 13. mai 2011 Forfatter #5 Del Skrevet 13. mai 2011 Kva med denne? Har ikkje testa den sjølv, men den ser ut som det du er ute etter. Eventuelt denne. Jajajajajaaaaa Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå