Gå til innhold

Utlending som trenger hjelp....


missfidget

Anbefalte innlegg

Jeg har en bilder som jeg vil setter i en ramme, altså profesjonelt. En tegning fra en bok, faktisk. Jeg bor i Rogaland, hvilken plass går man til når du vil gjøre det? Jeg tenkte på denne butikk i nederste etasje i Kvadrat ved siden av Sørbø Dame. Kunne det vært en plass som gjør det? Og forresten om noen vet hvor mye det koster hadde det vært en stor hjelp. Det er en 8x10 inches, vet ikke centimeter. Takk for hjelp. Håper dere forstår meg siden jeg er ikke norsk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper dere forstår meg siden jeg er ikke norsk.

Bor ikke i Rogaland, så jeg kan ikke hjelpe deg. Ville bare si at norsken din trenger du ihvertfall ikke bekymre deg for - du skriver veldig bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor ikke i Rogaland, så jeg kan ikke hjelpe deg. Ville bare si at norsken din trenger du ihvertfall ikke bekymre deg for - du skriver veldig bra!

:oops:

:D

Oi! Tusen takk skal du ha...Det var fint å høre. Men det var så vanskelig for meg å skrive hva jeg mente...tenkte at det var sikkert ingen som forsto hva jeg letet etter....Men takk med det samme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å få et bilde innrammet profesjonelt, må du gå til en rammemaker.

Jeg er ikke kjent i ditt område. For å finne din nærmeste rammemaker, foreslår jeg derfor at du slår opp i telefonkatalogen.

På Gule Sider kan du velge bransje, altså rammemaker, og sted. Forhåpentligvis finner du en i nærheten.

Pris avhenger av hva slags ramme du velger. Rimelig kan du få 10X15 cm (standard fotostørrelse) ned mot en hundrelapp. Du kan også meget enkelt finne rammer til mange ganger denne prisen.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...