Chiyo Skrevet 13. mai 2011 #1 Skrevet 13. mai 2011 OMG kommer ikke inn på youtube. kan dere sjekke om det virker på deres maskin? Krise!!!
Chiyo Skrevet 13. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 13. mai 2011 Unavailable!! :S Hva skal vi gjøre? Jeg holdt på å se på HAWP.
Bunyan Skrevet 13. mai 2011 #4 Skrevet 13. mai 2011 (endret) Huff.. Mange nettsider skremmer meg i dag. Blogger er jo også nede. Men nå kom jeg inn på youtube! Øøh. Kommer inn men får ikke sett video.. Endret 13. mai 2011 av Bunyan
Chiyo Skrevet 13. mai 2011 Forfatter #5 Skrevet 13. mai 2011 Huff.. Mange nettsider skremmer meg i dag. Blogger er jo også nede. Men nå kom jeg inn på youtube! Jeg også. Heldigvis var de ikke nede så veldig lenge. Hater når slikt skjer. Husker en dag KG var nede i flere timer.
SmallTalk Skrevet 13. mai 2011 #7 Skrevet 13. mai 2011 (endret) Sannsynligvis kommer dette av tekniske problemer hos de som hoster eller drifter domenene det er snakk om. Det er noen servere som har gått på dunken. Jeg kommer inn på Youtube, men får ikke spilt av noe. Da kommer 502-meldingen opp. Edit: Oppe igjen! Og der var siden nede igjen. Med en fantastisk kommentar: "Et team med høyt kvalifiserte aper er sendt ut for å ta hånd om situasjonen." Snakker vi om at Youtube har blitt hacket, eller? Endret 13. mai 2011 av SmallTalk
Chiyo Skrevet 13. mai 2011 Forfatter #8 Skrevet 13. mai 2011 (endret) Har fremdeles problemer. Var midt i en video da youtube bare slo seg av. Og da jeg prøvde igjen var jeg utlogget. Virker ikke. Endret 13. mai 2011 av Chiyo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå