AnonymBruker Skrevet 13. mai 2011 #1 Skrevet 13. mai 2011 Jeg tenkte kanskje å kjøpe hudpleie fra Yves Rocher.no. Jeg ser at en rensekrem bare koster 30 kr. Er det noen som har handlet derfra før og som mener det er helt trygt? Takk på forhånd.
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2011 #2 Skrevet 13. mai 2011 Moren bestilte derfra for flere år siden og får fremdeles reklamemail, så jeg synes ikke det er verdt det.
seleneluna Skrevet 13. mai 2011 #3 Skrevet 13. mai 2011 Ja, jeg bestiller mye derfra. Veldig rimelig for gode kvalitetsprodukter som jeg alltid har vært fornøyd med. Absolutt trygt, så kjør på
Julebrus Skrevet 13. mai 2011 #4 Skrevet 13. mai 2011 Jeg har bestilt en del der, og det er helt trygt. Masse fine produkter. Bare regn med å få masse reklame i posten og på mail.
Gjest Fikira Skrevet 13. mai 2011 #5 Skrevet 13. mai 2011 Som nevnt så blir du nesten ikke kvitt reklamen, de ga seg endelig etter jeg flyttet for 4. gang. Men produktene er helt greie de =)
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2011 #6 Skrevet 13. mai 2011 Og så er det geniel at man blir passiv medlem så man behøver ikke å huske å avbestille månedspakker osv.
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2011 #7 Skrevet 13. mai 2011 De har sluttet å sende reklame til meg, kun epost. Om man får uønsket reklame så er det som regel returadresse på den og da er det bare å sende det i retur.
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2011 #8 Skrevet 13. mai 2011 Ts her. Huff nå ble jeg litt skeptisk. Jeg synes ikke noe om å få masse reklame altså. Hadde det problemet med Ellos før og vil ikke få samme problem igjen. Men det var jo så billig der da. Tror jeg må tenke litt på dette.
smalls Skrevet 13. mai 2011 #10 Skrevet 13. mai 2011 Ellos er mye verre synes jeg. Ellos er ILLE på reklame. Jeg meldte meg inn pga jeg kun skulle ha en topp derfra og etter det har jeg fått ekstremt mye reklame i posten og på mail.
seleneluna Skrevet 18. mai 2011 #11 Skrevet 18. mai 2011 Yves Rocher er ikke helt "syke" på å sende ut reklame, det er ikke meg bekjent i såfall. Jeg får en konvolutt i posten ca hver mnd, ellers en e-post i ny og ne. Skal jeg ikke ha noe, så kaster jeg konvolutten eller sletter e-posten. Det kan kanskje oppfattes som mye, fordi denne konvolutten som kommer hver mnd er stappfull av sedler og lapper - og er litt uoversiktelig. Men bestiller du på nett er det jo bare å kaste konvolutten rett i papirsøppla.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå