AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #41 Del Skrevet 2. mai 2022 OxBall skrev (12 minutter siden): 7 years later... Nei, ingen som tilbyr sex på huk. Ja, det står jo 7 år der, du trenger ikke å skrive det! Snart begynner nakensesongen!!! Anonymkode: 9d68e...ab9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #42 Del Skrevet 3. mai 2022 Huk er for det meste helt avslappet og ikke-seksuelt, for folk i alle aldre og fasonger. Jeg hadde ingen problemer med å nakenbade der sammen med min søster og vår gamle bestemor. Ikke noen ubehagelig stemning. Men - det er også et cruising-sted for homser. De lar andre være i fred, men sprader du rundt som ung mann med fin kropp, vil du nok få noen blikk og diskrete tilbud. Og det er kanskje det du ønsker deg, høres det ut som? Anonymkode: 3e418...573 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2022 #43 Del Skrevet 4. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 13.5.2011 den 18.47): Hei. Jeg lurer på hvor seksuelt ladet stemningen er på Huk? Har jo hørt om f.eks strandskogen hvor det var konstant nakensjekking og oralsex, har hørt det er anderledes på Huk? Er det mange som har sex/tafser på hverandre på Huk? Hvis man er ung gutt, solbrun, pent ansikt og veltrent og naken på Huk nudiststrand, hva er sannsyneligheten for at andre vil prøve å ha sex med deg? Vil andre mannlige strandgjester prøve seg? Vil jenter/damer prøve seg? Om du e ung gutt bør du IKKE dra til Huk....regn med at det er BARE homser som ser på deg og prøver seg. Greia er : En mann ser på deg og smiler, blinker, ser mot skogen....og resten er opp til deg. Anonymkode: 1c1f2...d20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå