Gjest Hard Ride Skrevet 20. mai 2011 #21 Del Skrevet 20. mai 2011 Tror det er mest homofile som har sex der. De er ofte litt mer promiskuøse enn heterofile også, så det bør kanskje ikke være noen overraskelse. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2011 #22 Del Skrevet 20. mai 2011 Jeg har vært på fristranda på Huk mange ganger, og aldri opplevd seksuell stemning der. Tvert imot, jeg synes nakne kropper i alle fasonger henslengt rundt omkring er veldig lite seksuelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nakenjenta Skrevet 22. mai 2011 #23 Del Skrevet 22. mai 2011 Nabo-bordet på McDonalds er stort sett alltid mer pirrende. Men herlig å ligge der naken, føle solen på helt nye steder, og slippe bikinistriper. Men ikke så veldig pirrende når man ser alt. Ingen fare for å bli voldtatt, og "kikkerne" alle maser om har jeg ikke sett. Av og til noen av våre landsmenn, med klær, men heller ikke det noe stort problem. Pusselig hvor koselig folk blir, når de ikke har uniform. Har snakket med mange der, og ble forlovet med en der for 4 år siden. Nå er magen blitt litt stor. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stoffmisbruker Skrevet 16. september 2011 #24 Del Skrevet 16. september 2011 Jeg var på Huk i dag for første gang, siden det var så fint vær tenkte jeg å sole meg litt. Det var for det meste gamle menn der, men det var noen jenter der også.. jeg vil tippe 70/30 menn og kvinner, de fleste damene der var påkledd (kledde seg av iblandt) Selvom jeg la meg der det var minst folk, kom det merkelig nok mange andre og la seg der hvor jeg lå, og jeg merka at de titta på meg og ga meg noen smil, noen av de eldre damene gikk også forbi merkverdig mange ganger o.O Når jeg pakka og skulle dra så spurte han ene der om jeg ville bli med i skogen, da svarte jeg bare at jeg bare var der for å sole meg, så gikk han. Altså: Jeg er en gutt på 20, relativt slank - så om du er i samme målgruppen og du ikke liker oppmerksomhet er det ikke plassen for deg Og til jenter, det samme gjelder nok dere, jeg vil tippe dere får enda mer oppmerksomhet, som sikkert er grunnen til at jentene der ikke var 100% nakne hele tiden. Bortsett fra det så var det ganske godt å ligge kommando og kjenne på varmen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2011 #25 Del Skrevet 19. september 2011 Er jente på 24. Dame da kanskje? Synes det er ekkelt å sole seg med klær. Besøker alltid nakenstrender når jeg er på ferie. Frankrike er favoritten. I Norge er det litt vanskelig. Men Oslo-området har flotte Kalvøya og naken-Huk. Har ikke vært all verden med jenter på min alder der de siste årene. Men nå i sommer var det 5-10 jenter fra 20-30 år når jeg var der. Søndager. Så ingen yngre. Men mange på 30 og oppover. 70% menn og 30% damer er vel ca rett. Litt vanskelig å få med venninner, da alle ser litt rart på dette i Norge. Men de jeg har fått med, har ikke vært vanskelig å få med senere. I Frankrike er det mange familier med barn, ungdommer og onkler og tanter. Alle mulig folk. Studenter og kjærestepar. Glem alt det "ekle" du har hørt. Har sett noen utlendinger med klær, men ikke noe problem. G år da bare forbi en av 10 ganger du er der. Noen homoer ligger der, men de er jo faktisk litt lekre å se på. De steller kroppen sin. Koselige også. Har ikke hørt de har kastet seg over noen. Skulle jeg klage på noe, var det at ikke flere tok kontakt med meg. Men de tør vel ikke. Redd for å bli stemplet som ett eller annet. Er da bare et vanlig menneske. Bare uten klær akkurat da. Anbefaler flere å ta turen, selv om det er litt sent nå i år. Du angrer på du ikke har gjort dette før. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2011 #26 Del Skrevet 19. september 2011 Har mange sex på Huk nakenstrand? Når så mange er nakne blir det normalt. Man kan se det meste. Og da blir det ikke pirrende. Er du gutt, og har lyst å se fine jenter, finner du mange flere på tekstil-Huk. Og mange på Karl Johan. Er 24 års jente, og skjønner ikke hvorfor jeg skal ha klær på når jeg soler meg. Nesten like mange på Naken-huk i sommer, som på tekstil-Huk. Traff flere som jeg ikke visste var "sånn". Men står der da, nakne begge 2, så da gjør det vel ingenting. "Sex på Huk". Glem det. "Ekle menn?". Glem det. "Pågående homser". Jeg er vel ikke så aktuell da jeg er jente. Rimelig mange helt vanlige mennesker der, som har funnet ut det samme som meg. Ingen hvite felt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2011 #27 Del Skrevet 18. oktober 2011 Hvorfor alltid mase om disse 0,0001 prosentene jeg i alle fall ikke har opplevet. 99,9999% av folka på Naken-Huk er helt vanlige koselige. Men de har skjønt det. Klær er noe herk når man skal bli brun. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2013 #28 Del Skrevet 22. mai 2013 Dersom du er så sprengkåt, hvorfor drar du ikke bare på stranden/skogen på Svartskog? Har ikke vært der på mange år nå, men før i tiden var det både kvinner og menn som hadde seg der. Men da måtte man gå langt inn, slik at det ikke er i offentligheten å dømme. Anonym poster: 9238b84ce0f784d570f41c746fe1d640 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skogkar Skrevet 22. mai 2013 #29 Del Skrevet 22. mai 2013 Jeg tror du ts skal legge vekk fantasien om at det kommer til å komme masse deilige unge nakne jenter bort til deg som åpner beina bare fordi du er "ung og kjekk med stram kropp". Da hadde det nok vært mange unge stramme menn på Huk for å si det sånn. I virkeligheten er det mest gamle og feite menn som ligger nakne der. Og er det kvinner så er det som regel vanskelig å bestemme kjønnet på dem. Så ja..ha en erotisk sommer på Huk du :D 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2013 #30 Del Skrevet 22. mai 2013 Kjenner mange som har sett homser hatt seg der. Anonym poster: a98f475c13d5728e54d3040fd4050e96 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miramis Skrevet 23. mai 2013 #31 Del Skrevet 23. mai 2013 Beklager, men alle dere som drar til nudiststrender av seksuelle grunner BURDE SKAMME DERE. Jeg kan ikke gå på nudiststrender pga dette. Hensysløse mennesker som bare tar seg til rette. Utrolig desperat og patetisk i tillegg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2013 #32 Del Skrevet 25. mai 2013 Kjenner mange som har sett homser hatt seg der. Anonym poster: a98f475c13d5728e54d3040fd4050e96 Kult! Jeg har også lyst til å prøve.... mann Anonym poster: 011c7e7c9dc57eee0560bf3f9ff1a3ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2013 #33 Del Skrevet 26. mai 2013 Flere som har sex på Karl Johan enn på naken-Huk. Massevis med vanlige folk der, som har lyst å bli brun uten hvite striper. Deilig å ligge naken. Bare oppelvet koselig folk der. Anonym poster: 6e518ce38a381d4ea57e622c14e869fc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2013 #34 Del Skrevet 27. mai 2013 Det finnes mange mer eller mindre offentlig tilgjengelige steder man kan ha sex, og det kan være spennende og morsomt. Nakenstrendene er imidlertid særlig uegnet for sex, det finnes knapt noe annet sted hvor toleransen for offentlig sex er mindre enn der naturistene ferdes. Nakenstrendene er for ikke-seksualisert nakenhet, frihet, avslapping og velvære. Offentlig sex kan dere ha andre steder, det er sterkt upassende på en nakenstrand. Anonym poster: ae884e6ab40a242d43c523795e88a0e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2013 #35 Del Skrevet 27. mai 2013 "Har mange sex på Huk nakenstrand?" Hvor mange dumme spørsmål er det mulig å stille? Det sier mer om spørsmålsstilleren. Hvor våken hun/han har vært i de siste årene. Ingen sier på jobben at man besøker naken-Huk, men det er nesten like mange der som på tekstil-Huk. Anonym poster: 6e518ce38a381d4ea57e622c14e869fc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hurtigute Skrevet 30. mai 2014 #36 Del Skrevet 30. mai 2014 "Offentlig sex kan dere ha andre steder, det er sterkt upassende på en nakenstrand." Hvor? Jeg vet ikke hvor kan jeg har offentlig sex. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tore55 Skrevet 1. juni 2014 #37 Del Skrevet 1. juni 2014 Svartskog er stengt pga seksuell aktivitet. så hold dere vekk fra Huk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuckold Skrevet 1. juni 2014 #38 Del Skrevet 1. juni 2014 (endret) Svartskog er stengt pga seksuell aktivitet. så hold dere vekk fra Huk Tror egentlig ikke det er så stor fare for at folk skal begynne å ha sex på Huk. I hvert fall ikke på dagtid. Hva som skjer på stranden en sommernatt er en annen sak. Skal man ha sex på en strand kan man dra til et hedoniststed eller til Cap d'Agde. Der finner man en fin blandig av familier på ferie (klassiske «naturister»), homofile og hedonister. Stranden er lang, og på den delen der hedonistene dominerer kan det skje litt av hvert, særlig på kveldstid. Men der er det også store sanddyner der man kan gjemme seg bort og ingen pripne naboer. Ellers går det fint an å ha sex på et svaberg et sted i skjærgården en sommernatt her også. Så lenge man er for seg selv. Huk på dagtid er neppe i faresonen, det er ingen som kan ha sex her uten at det blir grepet inn. Endret 1. juni 2014 av Cuckold Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svetkellles Skrevet 2. mai 2022 #39 Del Skrevet 2. mai 2022 (endret) Sexdating i Norge - https://finnsex.no Er man ute etter en seriøs side så kan jeg faktisk anbefale Finnsex! Jeg kan si jeg hadde vel en bra erfaring der. Endret 20. mai 2022 av svetkellles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OxBall Skrevet 2. mai 2022 #40 Del Skrevet 2. mai 2022 58 minutter siden, svetkellles said: Går man rundt der og er stram og ung vil nok mange tilby sex 7 years later... Nei, ingen som tilbyr sex på huk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå