Gå til innhold

Har mange sex på Huk nakenstrand?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei. Jeg lurer på hvor seksuelt ladet stemningen er på Huk? Har jo hørt om f.eks strandskogen hvor det var konstant nakensjekking og oralsex, har hørt det er anderledes på Huk? Er det mange som har sex/tafser på hverandre på Huk?

Hvis man er ung gutt, solbrun, pent ansikt og veltrent og naken på Huk nudiststrand, hva er sannsyneligheten for at andre vil prøve å ha sex med deg?

Vil andre mannlige strandgjester prøve seg? Vil jenter/damer prøve seg?

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ms. Raggsokk

Nudiststrender betyr da ikke automatisk sex? De færreste bruker vel nudiststrender for å få seg noe?

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Naturligvis ikke. Men er det sjekking/tafsing på Huk eller er det frisone fra slikt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tror seksuelle tilnærmelser og flørting med unge mennesker OFTE skjer på Huk... Går man rundt der og er stram og ung vil nok mange tilby sex... Eller spørre om dt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tror seksuelle tilnærmelser og flørting med unge mennesker OFTE skjer på Huk... Går man rundt der og er stram og ung vil nok mange tilby sex... Eller spørre om dt.

Rene spekuleringer? For meg er ikke nudiststrender noe forskjellig fra en tekstilstrand, utenom det åpenbare, ingen tekstiler.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har vært på nudiststrand mange ganger, har aldri blitt tilbudt sex... :snurt:

Ikke det at det er så veldig mye annet enn gamle nakne folk der heller, så det er egentlig bra jeg ikke har fått det tilbudet. :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Prøve å få seg sex tror jeg egentlig er svært dårlig nudist-etikette. Splitter nakne folk er egentlig ikke så sexy. Nudist-biskopen Per Lønning sa noe slik som: Det er bedre å være anstendig naken enn uanstendig antrukket.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KateW

Nå er det vel stor forskjell på å sjekke folk og å pule? Jeg har aldri sett noen ha sex på Huk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du ung gutt, med pen kropp så bør du tenke deg om 2 ganger altså før du drar til Huk altså! .. Godt mulig du er hjulbeint når du drar hjem for å si det sånn :skratte:

Endret av Inx
  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er du ung gutt, med pen kropp så bør du tenke deg om 2 ganger altså før du drar til Huk altså! .. Godt mulig du er hjulbeint når du drar hjem for å si det sånn :skratte:

Serr?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Underlig at folk feier dette helt under teppet - nakenhet fører uten tvil til seksuell stemning. Hvis flere kler seg nakne sammen fylles atmosfæren av en seksuell spenning.

Hører folk snakke om at de ser nakne mennesker på Huk klå på hverandre og suge hverandre så tror ikke det er noe sjelden happening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest KateW

Underlig at folk feier dette helt under teppet - nakenhet fører uten tvil til seksuell stemning. Hvis flere kler seg nakne sammen fylles atmosfæren av en seksuell spenning.

Hører folk snakke om at de ser nakne mennesker på Huk klå på hverandre og suge hverandre så tror ikke det er noe sjelden happening.

Har du vært på Huk? For å si det sånn, så er det ikke akkurat et Nirvana av sexklare deilige kropper med sprettrumper, store ståpikker og duvende bryster. De fleste er det rett og slett litt vrient å fastslå kjønnet på.

Jeg har en gang sett noen som lå og strøk hverandre på ryggen, og de var tydelig et par. Utover det har jeg sett langt mer "uanstendig oppførsel" på andre strender.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SnakeOil

Ja, enig med KateW.

Har vært der mange ganger og kun sett normal kosing og ikke-seksuelle kjærtegn mellom par.

Mulig det skjer ting og tang i homseområdene etter solnedgang, men må si at stemningen på naken-Huk er mye mindre seksualisert enn på tekstildelen av stranda.

- Det som virkelig er synd med haken-Huk, har lite med de som er nakne å gjøre, for det er nemlig påkledde utlendinger som traver fullt påkledd rundt å kikker, skulle vært slått med balltre og jaget pokker i vold. (evt tvangskledd naken og tvunget til å hente klærne sine oppe i trærne)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Så visst jeg er jente på 23år og med grei kropp,så er det farlig for meg å gå naken der pga farlige kåte menn? :P

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KateW

Selv går jeg i bikini der, og det er det ingen som har problemer med. Men de fantastiske utlendingene som kommer og tar bilder og går rundt fullt påkledt. Jupp, enig med Snakeis, kanskje jeg ikke hadde slått dem med balltre, men kledt av dem og nektet dem solfaktor på tissen, kanskje? :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

På Kalvøya derimot har jeg hørt at det er mange unge og mer attraktive mennesker... også mer kultur for sjekking.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvordan kommer man seg til kalvøya fra oslo sentrum?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...