Gjest _Hufsa_ Skrevet 13. mai 2011 #2 Skrevet 13. mai 2011 Jeg vet desverre ikke. Har lett selv uten å finne. Virker som prisene i utlandet ligger på stort sett det samme som her hjemme. Men om du er ute etter en billig lip balm som i tillegg er bra kan jeg anbefale Weleda everon lip balm: http://www.iherb.com/Weleda-Everon-Lip-Balm-0-17-oz-4-8-g/11186?at=0 Denne er både billig og bra! Vet om flere som ahr lagt sin elsk på denne. Jeg syntes også at denne faktisk er bedre enn EOS sin.
Gjest _Hufsa_ Skrevet 13. mai 2011 #3 Skrevet 13. mai 2011 Det gikk visst litt fort i svingene her. La først nå merke til at du ikke spurte spesifikt etter leppeproduktene, men generelt EOS
Glynis Skrevet 13. mai 2011 #6 Skrevet 13. mai 2011 Du trenger da ikke dytte tråden opp kun et par plasser. Dytting er for når tråden faller ut fra første side.
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2011 #7 Skrevet 13. mai 2011 hvorfor synes du EOS er så bra?! jeg synes dette er det værste produktet! det hjelper ikke mot noe som helst - hvertfall ikke tørre lepper! det gjør vondt værre! hvorfor er dette produktet så populært?1 just asking... :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2011 #8 Skrevet 13. mai 2011 hvorfor synes du EOS er så bra?! jeg synes dette er det værste produktet! det hjelper ikke mot noe som helst - hvertfall ikke tørre lepper! det gjør vondt værre! hvorfor er dette produktet så populært?1 just asking... :gjeiper: Skal ikke ha leppepomade
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2011 #9 Skrevet 13. mai 2011 Skal ikke ha leppepomade men ingen av disse produktene er bra.. sånn egentlig! det finnes så mange andre produkter som er bedre
Goldilocks Skrevet 13. mai 2011 #10 Skrevet 13. mai 2011 Eneste utenlandske nettbutikk jeg kjenner til som selger eos er www.drugstore.com, billig, men frakten der er helt sykt høy... Flere norske nettbutikker som selger, men prisene er vel da det samme som vita osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå