Arwen Skrevet 7. november 2003 #1 Del Skrevet 7. november 2003 Hvordan skjærer man egentlig opp sånne som det her? Synes de er knallfine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tabby Skrevet 7. november 2003 #2 Del Skrevet 7. november 2003 Skikkelig fin kake der, men vi skal ikke ha sånn etasjekake. Jeg vil ta vare på den øverste etasjen på kaka vår og fryse ned for så å ta den opp igjen på vår 1 års bryllupsdag. Så min forlover som skal bake vår kake skal bruke et stativ som gir luft mellom etasjene. Men på en sånn kake ville jeg anta at man må skjære toppen først? Litt usikker her, men skjærer man i bunnen først vil vel kanskje kaka velte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 7. november 2003 #3 Del Skrevet 7. november 2003 Det har jeg også lurt på, noen som vet helt sikkert? Var i en atten-årsdag til en utenlandsk jente som hadde en stor kake i midten med broer til mindre kaker rundt - så ut som en skikkelig stooor bryllupskake, men den var visst bare til pynt :o - er disse kakene kanskje også bare til utstilling? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå