AnonymBruker Skrevet 13. mai 2011 #1 Skrevet 13. mai 2011 Overskriften sier vel sitt.. Lurer på om folk føler seg pene når de er ute og går i byen f.eks? Jeg har selv det sånn at jeg kan føle meg fantastisk i det jeg går ut døren hjemme, og om jeg evt er i nærmiljøet, mens med en gang jeg kommer ned til byen der det er flere folk og jeg kan sammenligne meg med dem, så føler jeg meg som en dass. Uansett, uten unntak.. (jeg er ingen bondeknøl altså! ) Er det flere som har det sånn?
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2011 #3 Skrevet 13. mai 2011 hahah! Det er ofte sånn at jeg pynter meg hjemme, ser meg i speilet og tenker "wow i look good". - Er i byen, og selv om jeg får ommerksomhet fra guttene, så føler jeg meg stygg..? Men noen ganger føler jeg meg bra!!! det varierer.. tror det er ganske normalt?
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2011 #4 Skrevet 13. mai 2011 Jeg har det akkurat sånn! Jeg misunner ofte andre fordi jeg føler at de alltid ser like ut. Med andre tenker jeg at enten er de pene eller så er de ikke det, men jeg synes jeg selv er så ubestemmelig. Noen ganger føler jeg meg kjempepen, f.eks. akkurat når jeg går ut døra. Men så ser jeg meg i et speil i løpet av kvelden, og da føler jeg at jeg ser heelt annerledes ut og mye styggere. Det er helt sikkert bare noe jeg tror, men jeg er så usikker på hvilken versjon av meg som er den riktige. 4
Gjest *smak* Skrevet 13. mai 2011 #5 Skrevet 13. mai 2011 Jeg har det litt sånn som i "tøff i pysjamas" - sangen... 1
sequin Skrevet 13. mai 2011 #6 Skrevet 13. mai 2011 jeg føler meg alltid som en dass når jeg går ut døren, og så føler jeg enda mer som en dass når jeg er ute blant folk Hjemme prøver jeg å pynte meg eller se bra ut før jeg går ut av døren, men har aldri en god følelse og når jeg kommer ut blant folk så er jeg redd for at jeg bare ser skikkelig misforstått ut :gjeiper: 1
Cæm Skrevet 13. mai 2011 #7 Skrevet 13. mai 2011 Stort sett. Jeg liker å pynte meg, og da føler jeg meg pen. Nå i russetiden derimot.... jeg mistrives veldig i russebuksa, så nei. NÅ føler jeg meg veldig ulekker Gleder meg til å få av denne stygge buksa <3
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2011 #8 Skrevet 13. mai 2011 Jeg har det akkurat sånn! Jeg misunner ofte andre fordi jeg føler at de alltid ser like ut. Med andre tenker jeg at enten er de pene eller så er de ikke det, men jeg synes jeg selv er så ubestemmelig. Noen ganger føler jeg meg kjempepen, f.eks. akkurat når jeg går ut døra. Men så ser jeg meg i et speil i løpet av kvelden, og da føler jeg at jeg ser heelt annerledes ut og mye styggere. Det er helt sikkert bare noe jeg tror, men jeg er så usikker på hvilken versjon av meg som er den riktige. Akkurat slik har jeg det også! Godt vi er flere. 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2011 #9 Skrevet 13. mai 2011 Føler meg kjempepen hjemme før jeg går ut av døren. På vors/byen føler jeg meg ikke så pen, for da begynner jeg å sammenligne meg med andre (åh, hvorfor ser jeg ikke sånn ut, hun sminket seg fint, så fint hår hun hadde, hvorfor har ikke jeg på DE kule klærne som hun har på osv osv) Uansett om jeg får masse oppmerksomhet, og folk sier til meg direkte at jeg er pen (jeg spør aldri altså), så føler jeg meg stygg. Psyker meg ned hele kvelden, ved å si stygge ting til meg selv. Sykt plagsomt! 1
Lunivere Skrevet 13. mai 2011 #10 Skrevet 13. mai 2011 (endret) Legger ned masse arbeid i sminke, hår og klær og føler meg skitdeilig. Så går jeg ut døra, og tenker at hun var pen, og hun hadde skikkelig fin kropp og hun der var jo enda penere og hun DER... På slutten av dagen føler jeg meg stygg som faen, og sverger at jeg aldri skal gå ut døra igjen. Endret 13. mai 2011 av Gaea 1
Forgetmenot Skrevet 13. mai 2011 #11 Skrevet 13. mai 2011 Føler meg aldri pen:( IHVERTFALL aldri i byen
Vulpes Skrevet 13. mai 2011 #12 Skrevet 13. mai 2011 Jeg har det litt sånn som i "tøff i pysjamas" - sangen... Helt enig!
Gumman87 Skrevet 13. mai 2011 #13 Skrevet 13. mai 2011 Jeg føler meg pen når jeg har beveget meg mye og spist lite!
LadyNinja Skrevet 13. mai 2011 #14 Skrevet 13. mai 2011 Ja jeg har det litt slik jeg også. Men jeg tar meg selv i nakken hver gang, for det gjør faktisk ikke annet enn å ødelegge deg litt etter litt. Jeg har det best med meg selv når jeg tenker vel om meg. Så derfor får andre jenter bare se ut bedre enn meg, slik er det og slik blir det, for Gud har laget meg slik jeg er, og jeg er stolt av det og ingen kan endre det! Det er litt vanskelig, det er det. Men jeg synes det er innmari slitsomt å gå rundt med slike tanker, derfor blir det faktisk bedre å bedre, jo mer bevist jeg er på det.
Gjest Lacus Skrevet 13. mai 2011 #15 Skrevet 13. mai 2011 Jeg føler meg stort sett alltid pen. Jeg gidder ikke å samenligne meg selv med andre kvinner. Jeg er fornøyd med det utseende jeg har og gjør heller det beste utav det 1
MsPaddington Skrevet 13. mai 2011 #16 Skrevet 13. mai 2011 For det meste. Men kommer HELT an på dagen. Og om jeg har sminke eller ikke på
B18 Skrevet 13. mai 2011 #17 Skrevet 13. mai 2011 samme greie meed meg også!! im glad im not the only one feeling this! føler også det er en konstant diskusjon i hue mitt angående mitt utseende når jeg går ut!! først liker jeg det jeg ser, senre er alt styggt osv. Og komplimentene er smigrende i noen sekunder men så går effekten over! Føler meg kjempepen hjemme før jeg går ut av døren. På vors/byen føler jeg meg ikke så pen, for da begynner jeg å sammenligne meg med andre (åh, hvorfor ser jeg ikke sånn ut, hun sminket seg fint, så fint hår hun hadde, hvorfor har ikke jeg på DE kule klærne som hun har på osv osv) Uansett om jeg får masse oppmerksomhet, og folk sier til meg direkte at jeg er pen (jeg spør aldri altså), så føler jeg meg stygg. Psyker meg ned hele kvelden, ved å si stygge ting til meg selv. Sykt plagsomt!
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2011 #18 Skrevet 13. mai 2011 Jeg har det akkurat sånn! Jeg misunner ofte andre fordi jeg føler at de alltid ser like ut. Med andre tenker jeg at enten er de pene eller så er de ikke det, men jeg synes jeg selv er så ubestemmelig. Noen ganger føler jeg meg kjempepen, f.eks. akkurat når jeg går ut døra. Men så ser jeg meg i et speil i løpet av kvelden, og da føler jeg at jeg ser heelt annerledes ut og mye styggere. Det er helt sikkert bare noe jeg tror, men jeg er så usikker på hvilken versjon av meg som er den riktige. Så rart, trodde jeg var den eneste som tenkte slik! Føler i likhet med deg at alle andre er like, det er aldri sånn at "i dag var hun stygg". Så klart ser de forskjellige ut en usminket morgen og party-klare, men du skjønner garantert hva jeg mener. Jeg er sånn som er veldig opphengt i lys I noen speil ser jeg veldig pen ut, mens i andre helt grusomt. Vet f.eks i det og det prøverommet er jeg pen, mens i det speilet er jeg stygg. Har noe med hvordan lyset treffer og skyggene legger seg tror jeg. Er i utgangspunktet fornøyd med utseende mitt. Sammenlikner meg mye med andre, men det trekker meg vanligvis ikke ned. Føler meg pen som oftest! Forutsett at jeg har fine klær og har sminket meg "perfekt". Glemmer jeg f.eks øyenskygge føler jeg meg styggere, selv om garantert ingen merker det utenom meg:p På fest føler jeg alltid digg, faktisk! Oppsummert kan jeg si at jeg stort sett føler meg pen, men har lett for å plutselig føle meg stygg!
Gjest stillness Skrevet 13. mai 2011 #19 Skrevet 13. mai 2011 Det kommer an på.Før følte jeg meg aldri pen og det var alltid noe galt med meg og jeg følte at alle kunne se alle feilene mine og at de tenkte "Herregud,så jævlig hun ser ut". Fortsatt har jeg jo dager der har det sånn,men nå har jeg også dager der jeg føler meg pen.
CaspertheGh0st Skrevet 13. mai 2011 #20 Skrevet 13. mai 2011 (endret) slettet Endret 3. oktober 2016 av soffapute
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå