AnonymBruker Skrevet 13. mai 2011 #1 Skrevet 13. mai 2011 Har hatt problemer med å se tv3play (nett-tv) HELE uken og holder på å tørne. "En feil oppstod i forsøket på å koble til serveren" kommer opp hele tiden, selvfølgelig etter at reklamen er vist. Har forsøkt flere programmer for å utelukke at det ikke er èn episode som har hengt seg opp eller noe. Har også rapportert inn til tv3play flere ganger uten at dette har hjulpet. Nå er det like før pcen min flyr vegg i mellom her! Jeg vet at det ikke er internettet det er noe i veien med forresten. Noen andre som kjenner til problemet?
nettvenninnen Skrevet 13. mai 2011 #2 Skrevet 13. mai 2011 (endret) Har hatt problemer med å se tv3play (nett-tv) HELE uken og holder på å tørne. "En feil oppstod i forsøket på å koble til serveren" kommer opp hele tiden, selvfølgelig etter at reklamen er vist. Har forsøkt flere programmer for å utelukke at det ikke er èn episode som har hengt seg opp eller noe. Har også rapportert inn til tv3play flere ganger uten at dette har hjulpet. Nå er det like før pcen min flyr vegg i mellom her! Jeg vet at det ikke er internettet det er noe i veien med forresten. Noen andre som kjenner til problemet? Prøv å skift nettleser. Jeg hadde det samme problemet som deg en stund, men det fungerte greit når jeg skiftet nettleseren min. Så sant det ikke var tilfeldig at ting ordnet seg når jeg etter noen dager skiftet til en annen nettleser. Endret 13. mai 2011 av nettvenninnen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå