Gjest Meg Skrevet 13. mai 2011 #1 Skrevet 13. mai 2011 prøver slutte røyke men her er følelsen eg sitter med. http://www.break.com/index/cat-wont-give-up-cigarettes-2057758 Noen som har noen tips? Klarer ikke gi meg help
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2011 #2 Skrevet 13. mai 2011 Registrer deg på Slutta.no Bruk diskusjonforumet aktivt. Jeg starter i morgen
Gjest Ruccola Skrevet 13. mai 2011 #3 Skrevet 13. mai 2011 spis masse gulrot og holdt deg i aktivitet mesteparten av tiden, så glemmer man litt suget (Gultoten er rett og slett for å ikke putte inn ALT annet )
Gjest meg Skrevet 13. mai 2011 #4 Skrevet 13. mai 2011 Registrer deg på Slutta.no Bruk diskusjonforumet aktivt. Jeg starter i morgen Takk. Skal lage en konto med det samme! Noe er det gale Har røyka i 10 år men bestemte meg på nyttår. Har sagt til meg selv i morgen i alt for mange mnd no
Gjest meg Skrevet 13. mai 2011 #5 Skrevet 13. mai 2011 spis masse gulrot og holdt deg i aktivitet mesteparten av tiden, så glemmer man litt suget (Gultoten er rett og slett for å ikke putte inn ALT annet ) Sikker ikke en dum ide, har sittet med stripsen fra en kolakork i munnen no i flere timer, gulrot er sikkert et bedre alternativ
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2011 #7 Skrevet 13. mai 2011 Det som fungerte for meg var at jeg først og fremst virkelig ville slutte. Deretter satt jeg meg en dato ganske langt frem i tid hvor jeg røyket som vanlig men mentalt forberedte meg på dagen som skulle komme. Når dagen kom røyket jeg ikke. Brukte ingen hjelpemidler og nå etter snart to år, har jeg fortsatt ikke smakt røyk. Jeg hadde heldigvis en vanvittig god støtte i min snille samboer, som jeg er sikker på er en stor del av årsaken til at jeg overvant røyken. Lykke til!!
Gjest meg Skrevet 13. mai 2011 #8 Skrevet 13. mai 2011 Det som fungerte for meg var at jeg først og fremst virkelig ville slutte. Deretter satt jeg meg en dato ganske langt frem i tid hvor jeg røyket som vanlig men mentalt forberedte meg på dagen som skulle komme. Når dagen kom røyket jeg ikke. Brukte ingen hjelpemidler og nå etter snart to år, har jeg fortsatt ikke smakt røyk. Jeg hadde heldigvis en vanvittig god støtte i min snille samboer, som jeg er sikker på er en stor del av årsaken til at jeg overvant røyken. Lykke til!! Takk, er for tiden singel men håper det går allikevel Jeg å satte en dato men den var nyttårsaften Har vert så dum å lovd en kamerat han skal få 5000 kr av meg om jeg ikke er røykfri før sommeren, så dette må bare funke
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2011 #9 Skrevet 13. mai 2011 Jeg sluttet å røyke, og har røykende mann, det har gått veldig fint. Men jeg tror nok cluet er å virkelig være motivert for å slutte Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå