Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Registrer deg på Slutta.no Bruk diskusjonforumet aktivt. Jeg starter i morgen :)

Gjest Ruccola
Skrevet

spis masse gulrot og holdt deg i aktivitet mesteparten av tiden, så glemmer man litt suget ;)

(Gultoten er rett og slett for å ikke putte inn ALT annet ;) )

Skrevet

Registrer deg på Slutta.no Bruk diskusjonforumet aktivt. Jeg starter i morgen :)

Takk. Skal lage en konto med det samme! Noe er det gale :P Har røyka i 10 år men bestemte meg på nyttår. Har sagt til meg selv i morgen i alt for mange mnd no :P

Skrevet

spis masse gulrot og holdt deg i aktivitet mesteparten av tiden, så glemmer man litt suget ;)

(Gultoten er rett og slett for å ikke putte inn ALT annet ;) )

Sikker ikke en dum ide, har sittet med stripsen fra en kolakork i munnen no i flere timer, gulrot er sikkert et bedre alternativ :)

AnonymBruker
Skrevet

Det som fungerte for meg var at jeg først og fremst virkelig ville slutte.

Deretter satt jeg meg en dato ganske langt frem i tid hvor jeg røyket som vanlig men mentalt forberedte meg på dagen som skulle komme.

Når dagen kom røyket jeg ikke. Brukte ingen hjelpemidler og nå etter snart to år, har jeg fortsatt ikke smakt røyk.

Jeg hadde heldigvis en vanvittig god støtte i min snille samboer, som jeg er sikker på er en stor del av årsaken til at jeg overvant røyken.

Lykke til!!

Skrevet

Det som fungerte for meg var at jeg først og fremst virkelig ville slutte.

Deretter satt jeg meg en dato ganske langt frem i tid hvor jeg røyket som vanlig men mentalt forberedte meg på dagen som skulle komme.

Når dagen kom røyket jeg ikke. Brukte ingen hjelpemidler og nå etter snart to år, har jeg fortsatt ikke smakt røyk.

Jeg hadde heldigvis en vanvittig god støtte i min snille samboer, som jeg er sikker på er en stor del av årsaken til at jeg overvant røyken.

Lykke til!!

Takk, er for tiden singel men håper det går allikevel :) Jeg å satte en dato men den var nyttårsaften :P Har vert så dum å lovd en kamerat han skal få 5000 kr av meg om jeg ikke er røykfri før sommeren, så dette må bare funke :P

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sluttet å røyke, og har røykende mann, det har gått veldig fint. Men jeg tror nok cluet er å virkelig være motivert for å slutte :jepp:

Lykke til! :nigo:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...