Gå til innhold

Hvor lenge har du klart deg på max 1200kcal?

Slanking og resultat.  

4 stemmer

1. 1. Hvor lenge har du klart deg på 1200 kcal eller midre pr dag, sammenhengende?

• over ett år
    • over 6 mnd
    • under 6 mnd
    • under 3 mnd
      0
    • under 1 mnd
      0
  2. 2. Nå som du er tilbake til vanlig kosthold og har vært det i noen mnd, dvs 1800-2000 kcal. Hva ble resultatet?

• Jeg veier like mye
    • Jeg har gått ned i vekt
    • Jeg har gått opp i vekt
  3. 3. Ble du kvitt fettvalkene?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Legger merke til at det er veldig mange som er opphengt i det å få i seg lite kalorier når de ønsker å slanke bort fett, derfor er jeg litt nysgjerig på hvor lenge dere klarer dere og hva resultatet ble når dere var tilbake til vanlig kosthold.

Jeg setter en grense på max 1200 kcal pr dag.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Merkelig hvordan noen ser på kosthold og kropp som en slags konkuranse med seg seg og med andre.. Som om det å klare seg på lite mat er en bragd? Det eneste man beviser ved å spise så lite er at man: 1. er fanatisk og plaget med spiseforstyrrelser, og/eller 2. mangler kunnskap og sunn fornuft.

Man berøver seg selv for mye glede og livskvalitet når man ikke kan nyte følelsen av en sunn, velernært og sterk kropp og ikke minst nyte god mat!

• Liker 1
Skrevet

Legger merke til at det er veldig mange som er opphengt i det å få i seg lite kalorier når de ønsker å slanke bort fett, derfor er jeg litt nysgjerig på hvor lenge dere klarer dere og hva resultatet ble når dere var tilbake til vanlig kosthold.

Jeg setter en grense på max 1200 kcal pr dag.

1200kcal, start og tren og spis normalt sunt istedenfor å tro at om du spiser lite og ingenting så blir alt bra. Eneste du gjør er å få kroppen til å rasjonere det lille den får i seg, noe som igjen resulterer til dovne og late dager da du ikke makter og gidder å bevege deg.

Nei du, god næring, trening og viljestyrke da kommer du langt

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Merkelig hvordan noen ser på kosthold og kropp som en slags konkuranse med seg seg og med andre.. Som om det å klare seg på lite mat er en bragd? Det eneste man beviser ved å spise så lite er at man: 1. er fanatisk og plaget med spiseforstyrrelser, og/eller 2. mangler kunnskap og sunn fornuft.

Man berøver seg selv for mye glede og livskvalitet når man ikke kan nyte følelsen av en sunn, velernært og sterk kropp og ikke minst nyte god mat!

Det er ikke noe poeng i å lage en konkurranse ut av dette, jeg vil bare ha fakta.

TS

Skrevet

syns 1200ckal hørtes veldig lite ut, ser ikke for meg at jeg hadde klart å trene med så lite kcal innabords.. :sjenert:

Skrevet

Tråden stenges etter underforumets kutyme.

SportyShorty, mod

• Liker 3
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...