Gå til innhold

Shopper bort fornuften...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Okei, nå påstår tyske forskere at vi kvinner shopper bort fornuften... Sammen med pengene som forsvinner så forsvinner altså også vår fornuft... :roll: Blir dette for dumt, eller blir det for dumt? Jeg er da meget fornuftig når jeg kjøper meg en parfyme til 500kr!! :sjarmor:

Det står i Dagbladet

Lillian

Videoannonse
Annonse
Gjest Embla s
Skrevet

Jeg føler meg aldri så smart og fornøyd som når jeg har gjort unna litt seriøs shopping :sjarmor: :D :hoppe: (og det å kjøpe litt unødig luksus er jo det aller, aller beste :wink: ) *oss smarte kvinner* :D

(selv om jeg også vet at jeg burde være mer miljøbevisst, antimaterialist og så videre.... :( )

Skrevet

Jeg er meget bevisst når jeg drar kredittkortet til smeltepunktet.

Jeg kunne sikkert gått til psykolog i stedet, men da jeg betalt det samme for en behandling- og kommet hjem uten armene fulle.

Ergo: smarte jenter shopper! :wink:

Skrevet

ja selvfølgelig. intelligensen min forringes hver eneste gang jeg drar visakortet, og nå har dette foregått så lenge at jeg bare har tre hjerneceller igjen og er blitt dum som et brød.

Skrevet

Jeg hadde også tre hjerneceller igjen - men så dro jeg Visaen på vei hjem fra jobb i dag og nå er det helt tomt i toppetasjen. Bare såvidt jeg klarer å få på PCen...

Skrevet

mie: jeg må påpeke at forholdene tatt i betraktning er jeg uhyre imponert over at du fortsatt mestrer å konstruere setninger!

Skrevet

Det, Ivanka, kommer nok av at jeg har shoppet endel på salg opp i gjennom tidene... 20% avslag - gir 20 % gjenværende hjernecelle... :roll:

Gjest Anonymous
Skrevet

En kjent sak at kvinner bruker shopping som terapi. Tror det blir biligere i lengden enn om at vi skulle springe til psykolog med våre små og store problemer. Hvem har ikke gått hvileløst på sentrene og sugd inn alle salgs/tilbudsplakater. Kommet hjem med haugevis av poser med ting og tang vi i utgp.ikke trengte/hadde tengt å kjøpt. I ettertid kan vi si det var fornuftig kjøp.

Mange av oss gjør det slik, nettopp for å beholde fornuften!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

ok... om tyske forskere har forsket på dette, har de antageligvis forsket på tyske kvinner. Og da er ikke resultatene relevante for norske kvinner eller kvinner andre steder.

Og sto det hvor mange kvinner? Og forsket de på kvinner i ulike aldre, muligens de kun har funnet resultater for kvinner i en viss alder..

Og muligens de har forsket på kvinner som handler nå i november som er måneden før jul....

-skeptiske CeNedra-

Skrevet

fra den halvnakne nonnen? eller hele innlegget?

Skrevet

Fra dårlig samvittighet for at shopping kan ta helt av...

*rødmer*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...