Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva skjer med Blogspot? Flere som har problemer? Bloggen kommer opp, men får ikke logget inn osv.. Ser også at de to siste innleggene mine er borte... :kjefte:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det samme her. Begynte i gårkveld en gang, og det irriterer meg at de ikke har klart å skrive noe på blogger-status om hva som foregår.

Håper de fikser det snart.

Og sannsynligvis vil de innleggene dine dukke opp igjen. Sjelden de mister informasjon, i alle fall.

Skrevet

Har vært sånn et par dager hos meeg :S men det kom opp en melding om at de fikset og la til nye funksjoner, så får håpe det blir bra :)

Skrevet

Så nå at innlegget jeg skrev i går er borte :lur:

Gjest Leonidene
Skrevet

Hadde vært greit om de hadde skrevet ein melding på blogger-status siden ja.

Eg gikk inn på bloggen min som eg ordna design, farger og header på for noen dager siden. Den var stilt tilbake til det forrige designet eg hadde, headeren var borte vekk og innlegg manglet. Krysser fingrene for at alt dukker opp igjen når de er ferdige med det de holder på med - hva enn det er.

Skrevet

De har jo skrevet mye på bloggerstatusen da? :sjenert:

AnonymBruker
Skrevet

De har jo skrevet mye på bloggerstatusen da? :sjenert:

Siste oppdatering er 9. mai hos meg i hvert fall.. Ordner seg sikkert snart.. Håper vi.. :sjenert:

Gjest Leonidene
Skrevet (endret)
Friday, May 13, 2011

We’ve started restoring the posts that were temporarily removed and expect Blogger to be back to normal soon.

Posted by at 06:07 PDT

To get Blogger back to normal, all posts since 7:37am PDT on Weds, 5/11 have been temporarily removed. We expect everything to be back to normal soon. Sorry for the delay.

Posted by at 04:25 PDT

Syns godt de kan få finger'n ut og bli ferdige altså... :sjenert:

Endret av Leonidene
AnonymBruker
Skrevet

Vel.. Ser ut til å være i "orden" igjen nå, bortsett fra at innleggene fortsatt er borte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :grine::frustrert::sur::kjefte: :kjefte:

AnonymBruker
Skrevet

Vel.. Ser ut til å være i "orden" igjen nå, bortsett fra at innleggene fortsatt er borte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :grine::frustrert::sur::kjefte: :kjefte:

Ok.. Ser nå på blogger-status at de fortsatt jobber med saken..

Gjest Leonidene
Skrevet (endret)

Mangler fortsatt 3-4 innlegg :sukk:

Endret av Leonidene
Skrevet

jeg mangler ett innlegg (de klarte å legge ut ett innlegg jeg manglet til å begynne med), men mangler fortsatt kommentarer på mange innlegg :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...