Gå til innhold

Bursdagsgave til 15 år gammel jente!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Jeg er en jente på 15 år, og lurer på om noen hadde bra tips til en perfekt gave til beste vennina mi som skal feire bursdag om en uke. Hun bor i Asker, og jeg møter henne ikke så ofte, siden vi har så mye skolearbeid osv. Men vi holder kontakt via msn. Er utrolig glad i henne, og hun er veldig nær. Men det som er at hun har alt det hun trenger! Også er hun ikke så veldig "berte", hun bruker sminke og sånn, men hun har det hun trenger. Så jeg har ikke peiling på hva jeg skal kjøpe til henne, vil gjerne kjøpe noe unikt, fint og søtt :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm.. Gavekort er det første jeg kommer på, men er gjerne litt upersonlig. Kanskje du kan gi henne et gavekort på noe som dere kan gjøre sammen, f.eks. kino? :) Så kan du lage bursdagskort selv! Kjempe enkelt og kjekt for den som får det også! ;)

• Liker 1
Gjest Pantherinae
Skrevet

Hvor mye tenkte du å bruke? Jeg er litt fan av å gi noe annet enn ting jeg da, hva med å spandere en middag og se teater, show, etc? Hvis du ikke har så mye penger, kan du f.eks. lage et fotoalbum med bilder av dere, felles venner og opplevelser dere har hatt, det behøver ikke å bli så dyrt, men er en veldig fin gave!

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes bilder er personlig og koselig og veldig personlig. Det spørs om du har noen fine og/eller morsomme bilder av dere sammen? Gjerne fra dere var yngre, hvis dere har vært venninner lenge.

Hvis du er flink på data kan du sette sammen flere bilder og lage et større artig bilde, gjerne med ett dikt eller visdomsord i litt kul skrift over. Bilder kan også klippes og limes sammen inn i en ramme.

Ellers kan det være en fin ting å gi bort en kopp, lysestake med lys (gjerne duftlys), bamse, DVD osv

da jeg var 15 hadde jeg ikke så mye sminke, parfyme, gode kremer, dusjsåper ol så jeg synes det var stas. Jeg fikk ikke så mye av det, så det kan hende at fordi jeg ikke hadde så mye så trodde folk at jeg ikke likte sånne ting :-/

Skrevet

Bilder er alltid kjempefint, særlig fordi dere ikke ser hverandre så ofte. Enten et fotoalbum eller bare en stor klipsramme hvos du putter masse bilder inn av dere av deg og henne eller felles venner av dere er kjempekoselig.

Det er unikt, og kan være både fint og søtt og, hvis du har en hobbybutikk eller noe i nærheten kan du også være kreativ med klistremerker o.l. som ekstra "pynt" eller for å dekke hull mellom bildene :fnise:

Skrevet

Jeg er ikke veldig "berte" jeg heller, jeg er snart 15 selv, men jeg hadde blitt veldig glad om jeg hadde fått no sminke fra gloMinerals elns! Hvis dere er veldig nærevenner, synes jeg du burdte gi noe personlig, evt i tillegg til noe du kjøper!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...