Alethea Skrevet 12. mai 2011 #1 Skrevet 12. mai 2011 Hei! Er det noen som kan foreslå et bra behandlingssted for elektrolyse i Oslo, altså navn på klinikker/salonger? Kom gjerne med egne erfaringer, pris, antall behandlinger, og alt annet som kan være til nytte
tante fiolett Skrevet 13. mai 2011 #2 Skrevet 13. mai 2011 Jeg har gått hos Art Beauty Center i Nordahl Bruns gate, hos Anne. Hun er flink og veldig grundig. De tar ca. 300,- per 15 min, tror jeg. Har tatt det på hakepartiet. Husker ikke hvor mange ganger jeg har vært der, ca 4 ganger, tror jeg. Har også tatt laser, og hårene er betydelig færre. Hvor mange behandlinger du trenger, kommer an på hvor hardt hårene dine sitter og hvor mange som gror tilbake igjen, veldig individuelt. Jeg synes det gjør en smule vondt, men det får man tåle Det kan hjelpe å smøre huden med f.eks embla-krem (apotek) i forkant, som bedøver huden litt.
AnonymBruker Skrevet 28. august 2013 #3 Skrevet 28. august 2013 Dytt! Anonymous poster hash: f9074...94a
LittDiva Skrevet 29. august 2013 #4 Skrevet 29. august 2013 En veninne gikk på skjønnhet og helse klinikken. Det er visst de som har epilasjonsforbundet i Norge ( ikke vet jeg om det stemmer, men det mener jeg å ha hørt ) . Hun er kjempe fornøyd og dette er vel 8 år siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå