Knøttet Skrevet 13. mai 2011 #21 Skrevet 13. mai 2011 Det ene sengesettet har lilla former. På det andre har mitt striper i rød- og oransjetoner og mannen sitt striper i grønn- og blåtoner. Soverommet vårt har lyse vegger og lyse møbler, så jeg følte for å få litt farger inn der og valgt å gjøre det med sengesett og gardiner.
Gjest Lebewesen93 Skrevet 14. mai 2011 #22 Skrevet 14. mai 2011 Det jeg har på nå, er brun, hvit stripete eller noe. Husker ikke, har ikke sett noe nøye på det. Drar bare et ut av skapet jeg
Wonders Skrevet 17. juni 2011 #23 Skrevet 17. juni 2011 Jeg liker ikke flanell selv om det er kaldt på vinter'n. Jeg kan ligge i alle farger, men mønsteret bør være noe dempet. Lakenet er alltid hvitt, sambo vil ha alt lyst. Stryker alltid alt, det er så pent da. Vi ahr dobbel dyne så det er litt vanskelig. Vi har det meste lyse det er laget fra IKEA, siden det kun er den str som passer. Elsker den med blonder i helhvitt jeg... 1
Namine Skrevet 17. juni 2011 #25 Skrevet 17. juni 2011 (endret) akkurat nå har jeg dette samuraisettet: Min lenke Kjører vel egentlig ikke en bestemt stil, men liker veldig godt disse samurai/japanske/kinesiske stilene. Har flere forskjellige typer sengesett fra jysk i den stilen der i skapet. Og gardiner i stua. og løper på kjøkkenet. så ja, kanskje jeg egentlig kjører en viss stil? Lakenet akkurat nå er mørkeblått, og jeg liker best mørke laken. Endret 17. juni 2011 av Namine
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå