Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags sengetrekk har du nå?

Har du en spesiell stil på soverommet du vil følge eller tar du det du føler for der og da? :klemmer:

Akkurat nå har jeg hvitt med rødt blomstermønster på!

Rett og slett fordi det er så lett og luftig stoff og den er så koselig :hjerte:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Vi har DETTE på senga. :)

Jeg kjøper sengesett som passer til resten av rommet :)

Edit: Linken funket ikke, kommer kun til oversikten over de sengesettene de har.

Men det heter English rose, og er kjøpt på KID, også er det hvitt med bittesmå "broderinger" av sikkkert engelske roser eller noe på det :P

Endret av Sweetpea25
Skrevet

Nå har vi hvitt sengetøy med røde hjerter. Av den enkle grunn at jeg svetter ihjel om natten av noe annet enn hvitt nå som det er så varmt!

Gjest *smak*
Skrevet

Vi har hvitt med blå striper... Det betyr mye for jeg fikk det av min kjære far... :hjerte:

AnonymBruker
Skrevet

Nå har vi hvitt sengetøy med røde hjerter. Av den enkle grunn at jeg svetter ihjel om natten av noe annet enn hvitt nå som det er så varmt!

...har du sol på sengen når du sover?

• Liker 4
Skrevet

Jeg har ikke noen spesiell stil på sengesettene mine, har endt opp med litt diverse pga gaver og salg hos KID. Jeg er fornøyd så lenge putetrekket og dynetrekket matcher, og helst med grått laken - men det har jeg bare ett av, så jeg overlever med hvitt eller svart og.

Når det gjelder tekstur er ingenting bedre enn ruglelaken og krepp-sengetøy!

Skrevet

Jeg kjøper skjelden sengetrekk, men det jeg har mye av er helt enkle sengetrekk i flanell. Gjerne i hvitt med enkle mønster på. Jeg har et hvitt et med røde hjerter på. Enkelt, greit, varmt og godt. :)

Gjest Lacus
Skrevet (endret)

Grått laken, rosa og grønnt stripete dynetrekk, 2 av putene har svart og hvitt trekk med hjerter og I love you skrift, en pute har rutete grønnt, gult, blått og orange trekk og den siste puten har ikke trekk.

Ingen system her i gården nei :fnise:

Endret av Lacus
  • Liker 1
Skrevet

Bruker for det meste helt vanlige sengetøy fra KID :) ellers har jeg ikke så mye styr på hva de egentlig heter :fnise:

Skrevet

har kun hvite til sommerdynene våre, i forskjellig stoff :)

til vinterdyna fra ikea har jeg kun sterke farger fordi vi har fått det av svigers, heldigvis har jeg hvitt sengeteppe å ha over :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble så inspirert av utstillingssengen på Åhlens her i Tromsø, så vi har lyserosa og lyseblått krepp-trekk, men matchende putetrekk, + en hvit med blå blomster og en hvit med røde og rosa blomster på ekstraputene.. Ser utrolig herlig ut :-D

Gjest Canis lupus
Skrevet

Jeg har et hvitt sengesett fra HØIE med ruter.

Jeg elsker sengesettene fra HØIE og bruker ikke annet.

Har ingen spesiell stil på soverommet :)

AnonymBruker
Skrevet

Å, det er kjøligere fordi? :klo:

Skrevet

Fordi hvitt virker kjølende mentalt også, og når en bestemmer seg for at det er kjøligere med hvitt, da Er det kjøligere med hvitt. ;)

Gjest Tjoms
Skrevet

Mitt sengetøy går i ensfarget hvitt, beige, eller aubergine/mørk lilla. Soverommet mitt har litt orientalsk stil med sengeteppe i lilla/rødt/gull (høres kanskje fælt ut, haha), store tunge gardiner, mørke møbler, og messingdetaljer.

Gjest Spinell
Skrevet

Det er sengetøyet som definerer hvilken stil soverommet vårt får, da alt annet er svært stramt og nøytralt. Sengesettet som ligger på nå har hvit bunnfarge og noen store og litt "psykedeliske" grønne planter som mønster. Alle de andre sengesettene våre har enten diskrete ruter eller striper, eller er ensfargede.

AnonymBruker
Skrevet

Fordi hvitt virker kjølende mentalt også, og når en bestemmer seg for at det er kjøligere med hvitt, da Er det kjøligere med hvitt. ;)

Akkurat...........

Skrevet

Akkurat nå har jeg mørkeblått sengetøy på. Jeg pleier å kjøpe sengesett som passer til resten av rommet, men nå har jeg gjort en liten fargeendring der inne, så det blå skal byttes ut med lilla :nigo:

Gjest Consensio
Skrevet

Akkurat nå har vi et brun/bronse farget dynetrekk og putetrekk, med litt store og svarte kinesiske tegn på.

I skapet har jeg et sett i hvitt med store blomster på i lilla og grønt, et sett som er hvitt på den ene siden med tynne grønne striper, og som er grønt på den andre siden med hvite, tynne striper.

Skrevet

Jeg har et hvitt med hjerter på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...