AnonymBruker Skrevet 12. mai 2011 #1 Skrevet 12. mai 2011 Søkte på dette i nå i år, og er kjempe spent på svaret. Noen som vet når man får svar og evt utbetalt pengene?
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2011 #2 Skrevet 12. mai 2011 Søkte på dette i nå i år, og er kjempe spent på svaret. Noen som vet når man får svar og evt utbetalt pengene? Det er stor sjanse for at du ikke får skatteoppgjøret før i oktober. Men du kan jo være heldig og få det tidligere.
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2011 #3 Skrevet 12. mai 2011 Det er stor sjanse for at du ikke får skatteoppgjøret før i oktober. Men du kan jo være heldig og få det tidligere. Får jeg da først svar i oktober også?
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2011 #4 Skrevet 12. mai 2011 Det er stor sjanse for at du ikke får skatteoppgjøret før i oktober. Men du kan jo være heldig og få det tidligere. Får man ikke det man egentlig hadde tilgode før man søkte om skattebegrensning engang?? Da er isåfall sommeren ødelagt for min del
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2011 #5 Skrevet 12. mai 2011 Søkte på dette i nå i år, og er kjempe spent på svaret. Kjempespent Kjempespent Kjempespent 2
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2011 #6 Skrevet 12. mai 2011 Kjempespent Kjempespent Kjempespent who cares
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2011 #7 Skrevet 12. mai 2011 Søskenbarnet mitt får alltid pengene i slutten av juni. H*n har søkt om, og fått innvilget, skattebegrensning hvert år i mange år nå. 1
Miss Independent Skrevet 13. mai 2011 #8 Skrevet 13. mai 2011 Får man ikke det man egentlig hadde tilgode før man søkte om skattebegrensning engang?? Da er isåfall sommeren ødelagt for min del Nei, da får man ikke noe før Oktober. Har også søkt skattebegrensning. Gjorde det ifjor også, fikk beskjed om at jeg fikk svar i Oktober, fikk det da ikke invilget. Håper iår da inntekten min er ENDA mindre (!)..
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2011 #9 Skrevet 13. mai 2011 Nei, da får man ikke noe før Oktober. Har også søkt skattebegrensning. Gjorde det ifjor også, fikk beskjed om at jeg fikk svar i Oktober, fikk det da ikke invilget. Håper iår da inntekten min er ENDA mindre (!).. Hvorfor fikk du det ikke innvilget i fjor da? Kan jeg få spørre hvor mye du tjente, ettersom du ikke fikk det innvilget?
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2011 #10 Skrevet 15. mai 2011 Søskenbarnet mitt får alltid pengene i slutten av juni. H*n har søkt om, og fått innvilget, skattebegrensning hvert år i mange år nå. De som har hatt det over fler år er jo som oftest lettere å behandle enn de som har det først i år da.
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2011 #11 Skrevet 20. juni 2011 De som har hatt det over fler år er jo som oftest lettere å behandle enn de som har det først i år da. Ja, men h*n fikk det første gangen også. Det betyr ikke at det samme skjer med alle som søker.
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2011 #12 Skrevet 20. juni 2011 Har prøvd å google skatteberensing her nå, men det var ikke lett å forstå seg på hva det er. Noen her som vil gi en forklaring på hva det er? Jeg har aldri hørt ordet før...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå