Gå til innhold

Benetton dyrere i Bergen enn Oslo!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Visste dere at Benetton er ca 20% dyrere i bergen enn oslo? Oppdaget det i helgen på min shoppingtur, og fikk det bekreftet i dag... Rare greier!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:o

Vet du hvorfor?

Nei, men hadde håpet noen andre kanskje gjorde det!!?

Gjest Zalomine
Skrevet

Det bekreftet min følelse av ar Bennetton er unormalt dyrt der jeg går (siden jeg bor i Bergen), og medvirker til at jeg ikke går dit ofte mer. Nei, da handler jeg der når jeg er andre steder ja, ikke i Bergen.

Skrevet

jeg vet hvorfor. benetton-butikkene er nemlig selvstendige enheter. de får oppgitt veiledende pris, men står fritt til å bestemme selv. etterspørselen ved den enkelte butikk avgjør både vareutvalg og pris.

Gjest Zalomine
Skrevet

Ja, forklaringen ligger nok der, men jeg er egentlig ikke så ineressert i å handle på en butikk der prisene er så mye høyere, bare fordi jeg bor i Bergen. Handler ikke mye åp den butikken uansett jeg da, delvis nettopp grunnet prisnivået.

Skrevet

sverger på at det er sant. har benettonkjedens fleksible struktur som pensum dette semesteret.

Gjest Zalomine
Skrevet

Har aldri tvilt på at det er sant, bare liker ikke at det skal gå utover meg, så derfor er ikke dette min favorittbutikk (det har det heller aldri vært)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...