Gå til innhold

Leverflekker på penis

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei

Jeg er 25 år, og kjæresten min er 33 år. Han har penis som en haugammal mann, og den har leverflekker og er skikkelig rynkete. Ballene henger LANGT nede. Han er veltrent og er naturlig atletisk.

Må si jeg ble sjokka første gang jeg så "utstyret" hans. :sjenert:

Leverflekkene er store og røde, og utstikkende. Fikk til og med gnagsår der nede engang han var veldig utholdende. :sukk:

Men kan ikke si at jeg blir så fryktelig tent. :filer:

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hei

Jeg er 25 år, og kjæresten min er 33 år. Han har penis som en haugammal mann, og den har leverflekker og er skikkelig rynkete. Ballene henger LANGT nede. Han er veltrent og er naturlig atletisk.

Leverflekkene er store og røde, og utstikkende. Fikk til og med gnagsår der nede engang han var veldig utholdende. :sukk:

Nei, så fin deg en som tenner deg mer, da. Herregud, er du totalt tafatt?

Gjest Maneater
Skrevet

Nei, så fin deg en som tenner deg mer, da. Herregud, er du totalt tafatt?

Hun er kanskje glad i typen!

AnonymBruker
Skrevet

Hun er kanskje glad i typen!

Høres ikke sånn ut i fra hovedinnlegget, når hun synes kjønnsorganet hans er så frastøtende.

Skrevet

Uff for en kjip situasjon!

Men så lenge du tenner på mannen går det vel bra?

AnonymBruker
Skrevet

Uff for en kjip situasjon!

Men så lenge du tenner på mannen går det vel bra?

Det høres ikke ut som det går så veldig bra ut i fra hovedinnlegget.

Skrevet

Det høres ikke ut som det går så veldig bra ut i fra hovedinnlegget.

De er jo fortsatt sammen så noe må jo være bra i dette forholdet også!

Man slår jo ikke opp med en person når de har noe som ikke er perfekt, sånn tenker iallefall ikke jeg!

Menn godtar overvekt, strekkmerker, hengepupper og cellulitter (de fleste iallefall), og noen ganger må vi svelge (no pun intended) noen imperfeksjoner selv!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

De er jo fortsatt sammen så noe må jo være bra i dette forholdet også!

Hun har vel akkurat sett utstyret hans og kaster seg over KG og forteller hvor frastøtende det var.

Gjest Purple Haze
Skrevet

Leverflekker er brune, så det kan hende det er noe annet han har...

Gjest Eurodice
Skrevet

Hei

Det er ganske vanlig at penis og pung er litt rynkete som du sier, og at de henger når mannen ikke er i sexmodus. Har du sett bare erigerte peniser? Velkommen til virkeligheten :fnise: .

De røde flekkene er ikke leverflekker. Leverflekker er brunaktige og ligger ikke oppå huden. Det kan være vorter kjæresten din har. Også på peniser kan det bli diverse "utvekster".

• Liker 2
Gjest Sobril
Skrevet

Man kan vel holde en knapp på at det er kjønnsvorter. Leverflekker får man strengt tatt på de kroppsdelene som solen skinner på :)

Gjest KateW
Skrevet

Man kan vel holde en knapp på at det er kjønnsvorter. Leverflekker får man strengt tatt på de kroppsdelene som solen skinner på :)

Man får vel heller ikke gnagsår av leverflekker... Ikke meg bekjent iaffall...

Gjest Eurodice
Skrevet

Det behøver ikke være kjønnsvorter, kondylomer. Kondylomer er forresten smittsomt. Det kan være alminnelige vorter, eller noe helt annet. Hvis det plager jenta fysisk, synes jeg kjæresten skulle gå til lege og få undersøkt hva det er.

Skrevet

Høres ikke sånn ut i fra hovedinnlegget, når hun synes kjønnsorganet hans er så frastøtende.

Selvfølgelig kan man være glad i folk selv om sider ved kroppen er frastøtende.

Gjest HunterLady
Skrevet

Tvilsom at han har leverflekker. Send han til legen en tur, da det mest sannsynlig er noe helt annet.

Gjest Sobril
Skrevet

Bare det ikke er for smått(?) :fnise:

Skrevet (endret)

Bare det ikke er for smått(?) :fnise:

Joda, tissefanten kan gjerne være liten om mannen er submissive og man får ha en og annet velutstyrt elsker. Følger du ikke med? :gjeiper:

Endret av chikako
Gjest Sobril
Skrevet (endret)

Joda, tissefanten kan gjerne være liten om mannen er submissive og man får ha en og annet velutstyrt elsker. Følger du ikke med? :gjeiper:

Nei, jeg gjør visst ikke det. Men hvis det virkelig stemmer så er det bare å finne en fyr med minitiss slik at det er legitimt å ha en til på si. Life is GOOD!! :gjeiper:

Edit; skriveleif

Endret av Sobril
AnonymBruker
Skrevet

Man kan være glad i kjæresten selv om man ikke er storfornøyd med alle kriker og kroker av kroppen hans/hennes, men hvis man synes noe er direkte frastøtende vil jeg ikke påstå at kjærligheten eller tenninga er særlig til stede.

Er forøvrig enig i at det neppe er leverflekker han har på penisen. Vorter eller kjønnsvorter høres mer sannsynlig ut, og da bør han gå til legen både for sin egen og damas skyld. Kanskje dama også burde ta en sjekk for å finne ut hvorfor hun får gnagsår av å ha sex.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...