Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

kjemisk behandlet hår

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke?

Skrevet

Se på lookfantastic.com

Skrevet

Her

og

her har du iallefall to som er kjent for å være gode. Jeg har den nederste, og den gir godt med fukt.

Kerastase har også en god nattkur, Noctogenist, men denne fant jeg ikke akkurat nå. Den liker jeg veeldig godt!

Skrevet

Her

Denne fungerer hvertfall kjempe bra for meg som har bleket håret x antall ganger, og farget det med askeblond over, har shampoo, balsam, hårkur og varmebeskyttende i denne serien og håret mitt blir nydelig når jeg bruekr det :)

Skrevet

Ciment anti usure syns jeg er best om du har slitt/skadet hår. Det er en Balsam, men i mine øyne er det en kur. Det er fordi jeg syns den pleier veldig godt hår som er skada, og den trekker godt inn i håret.

Masqueintense kurene er også veldig fuktgivende for håret, og det blir veldig mykt og godt. Denne er kjempegod i kombinasjon med ciment anti usure(den grønne), med at du bruker ciment anti usure hver gang du vasker det, og masqueintense ca en gang i uken. (IKKE balsam i håret før du tar i maqueintense)

Ellers, hvis du sletter/føhner/krøller håret, ville jeg ABSOLUTT anbefale deg å bruke denne...den BESTE på markedet i mine øyne :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...