Dresden Skrevet 12. mai 2011 #1 Skrevet 12. mai 2011 Hei! Jeg skal til Amsterdam sammen med kjæresten og noen venner i februar. Vi blir totalt fem stykker. Jeg har ikke reist så veldig mye tidligere og synes det å jakte på hotell er litt overveldende, vet jo aldri om stedet er slik som beskrivelsen sier Er det noen her som har vært i Amsterdam tidligere og har noen hotelltips? Kan være hostel også, men ikke av typen hvor man deler rom/etasjer med en haug av fremmede. Vil ikke risikere å bli frastjålet ting på rommet. Kom gjerne med tips til områder, severdigheter, barer ol. som du mener vi burde se
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2011 #2 Skrevet 12. mai 2011 Hei! Jeg skal til Amsterdam sammen med kjæresten og noen venner i februar. Vi blir totalt fem stykker. Jeg har ikke reist så veldig mye tidligere og synes det å jakte på hotell er litt overveldende, vet jo aldri om stedet er slik som beskrivelsen sier Er det noen her som har vært i Amsterdam tidligere og har noen hotelltips? Kan være hostel også, men ikke av typen hvor man deler rom/etasjer med en haug av fremmede. Vil ikke risikere å bli frastjålet ting på rommet. Kom gjerne med tips til områder, severdigheter, barer ol. som du mener vi burde se Skal dere booke hotell allerede nå?
Jill Skrevet 12. mai 2011 #3 Skrevet 12. mai 2011 Bed & Breakfast WestViolet var helt greit synes jeg da. Det er en veldig koselig fyr som leier ut flere rom. Du deler kjøkken med flere andre, men eieren kjøper inn all mat, og så spiser du når du vil. Du låser rommet ditt, så du slipper å bli frastjålet tingene dine Jeg var der bare en dag, så rakk bare å gå i handlegaten.
Dresden Skrevet 12. mai 2011 Forfatter #4 Skrevet 12. mai 2011 AB: kommer nok ikke til å booke før til høsten, men sommeren går fort så vi begyner å se litt allerede nå. Jill: takk for tips!
The Kitten Skrevet 12. mai 2011 #5 Skrevet 12. mai 2011 Jeg bodde på St.Christopher at the Winston da jeg var der i påsken. Er et hostell ved Dam square. Betalte under 200 kr per natt, med frokost inkludert. De hadde egne bokser på rommene hvor man kunne låse inn kofferten sin. Hva er budsjettet deres på?
Dresden Skrevet 13. mai 2011 Forfatter #6 Skrevet 13. mai 2011 (endret) Takk, det så jo fint ut! Vi har snakket om 400 - 500 kr maks per natt, men vil forsøke å finne noe billigere enn det. Endret 13. mai 2011 av Dresden
The Kitten Skrevet 14. mai 2011 #7 Skrevet 14. mai 2011 Takk, det så jo fint ut! Vi har snakket om 400 - 500 kr maks per natt, men vil forsøke å finne noe billigere enn det. Hvor gammel er dere forresten, om jeg kan spørre om det?
The Kitten Skrevet 14. mai 2011 #9 Skrevet 14. mai 2011 Vi er mellom 22 og 24 Da er dere iallfall i målgruppen til Winston. Med mindre dere er like kjipe som et par av venninnene mine var. De la seg før kl tolv, hver natt for å få nok søvn. En ting til som var greit der, var at man må vise sikkerhetskort for å komme inn om kvelden. Greit for å hindre uvedkommende i å komme inn.
Gjest Mynona83 Skrevet 14. mai 2011 #10 Skrevet 14. mai 2011 HAr vært på Swissôtel. Det lå rett på Dam Square. Aner ikke hva det kostet da, for jobben betalte. Der var det veldig fint!!
Gjest Reproductivist Skrevet 14. mai 2011 #11 Skrevet 14. mai 2011 Kom gjerne med tips til områder, severdigheter, barer ol. som du mener vi burde se Med bil eller fly? Dere må ha en eventuell bil i parkeringshus som ikke er billig og sykle eller gå rundt. Det er dyrt med hotell i byen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå