Gå til innhold

drømme mat i bryllup ( hvis pris ikke var viktig)

Anbefalte innlegg

Gjest Serena
Skrevet

Hvis du arrangerte ett bryllup hvor prise ikke hadde hatt noe å si, hva ville du serverte og hvorfor?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hadde ihvertfall hatt andebryst til hovedrett for det er det beste jeg vet!

Skrevet

Jeg tror faktisk jeg ville hatt tapas, men skulle da virkelig hatt ett godt utvalg av både varm og kald mat.

Skrevet (endret)

baconsurret brosme med hvitvins-saus(smaker luksus og deilig) eller sushi(er enkelt, greit og knallgodt) :rodmer:

Endret av lallaroe
Gjest Purple Haze
Skrevet

baconsurret brosme med hvitvins-saus(smaker luksus og deilig) eller sushi(er enkelt, greit og knallgodt) :rodmer:

Oi, hvis jeg hadde blitt servert sushi som gjest i bryllup, hadde jeg blitt skuffet. Det er virkelig det verste jeg vet! Greit å velge noe som er litt mer all round, og ikke bare noe man selv liker, kanskje?

Jeg skal ikke gifte meg, så jeg aner ikke hvorfor jeg stadig forviller meg inn på bryllupsforumet :sjenert:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Den 15 retters middagen jeg fikk på en restaurant i Venezia med to Michelinstjerner. Inkluderte blant annet duebryst.

Gjest Leonidene
Skrevet

Då hadde eg tatt middagen på eit hotell i nærheten med resturant som har åpen buffe, de har knallgod mat der. Masse forskjellig; vegetar, kjøtt, fisk, skalldyr, kald mat, varm mat, forretter, dessert, ost og kjeks, etc.

Skrevet

Ville fremdeles gått for den menyen vi har valgt:

1. forrett:

* Hjemmerøkt kyllingbryst fra Stange med råmarinert asparges, friterte rødbetstrimler og løpstikkepesto (forslag fra stedet hvor vi skal ha vielse/fest)

2. forett/hvilerett

* Bruschetta

Hovedrett:

* Grillet medaljong av Kjærnsmo-okse (stedet hvor vi gifter oss), broccoli- og gulrotstimbal, rosmarinsjy og pommes Anne.

Dessert:

* Bringebærsorbét

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Jeg ville gått for et rimelig enormt koldtbord kombinert med en god grill og en innleid grillmester eller to ;) Foretrekker den litt løsere stemningen av at alle går rundt og forsyner seg selv, samt at jeg har en familie med mange kresne personer, så å sette opp en nøyaktig meny som alle ville likt, kommer aldri til å gå.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...