Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Millamania
Skrevet

Hvor langt hår må man ha før det kan settes i extensions? Har nettopp klippet meg kjempekort , og angrer forferdelig! :(

Videoannonse
Annonse
Gjest Shivani
Skrevet

Du må ha iallefall noen centimeter, for håret og extensionen (da jeg hadde det) overlapper hverandre litt. Kanskje det er en frisør som vet mer nøyaktig her?

Skrevet

Hva er extensions?

Veldig nyskjerrig og veldig uvitende :oops:

Smilla1

Gjest the imp
Skrevet
Hva er extensions?

Veldig nyskjerrig og veldig uvitende :oops:

Smilla1

hår som blir sveiset/limt på ditt eget hår sånn at det blir lenger :)

Skrevet

Det må være minst 5-6 cm. Dersom det er kortere så får de ikke festet det skikkelig. Jeg har hatt extensions mange ganger på kort hår, men det er altså minimumsmålet. Faktisk helst litt lenger, det er litt "knøvlete" å feste det i såpass kort hår, men det går.

Lykke til! Det er morsomt med forandringer.

Skrevet

Er ikke det forferdelig dyrt? Jeg har langt hår, men skulle ønske det var fyldigere. :( Er det mulig å få det til med extensions? Hvor lenge kan en ha det i håret?

Noen som kan hjelpe? *mase, mase* :D

Skrevet

Tror det ligger på ca 3000 kr og oppover for å gjøre "naturlige" extensions i en frisørsalong. I Oslo vil du nok få rastafletter til 1500+ hos afro-salonger. (OK, dårlig ord.)

Catzy

Skrevet

Hvor lenge er det mulig å gå med dette da før man må ta det av?

Skrevet

12 uker er grensen for hvor lenge de bør sitte i. Noen har de lengere i pga prisen (dette skal jaggu få sitte i en stund :-? ). Men da kommer festene langt ned og det blir ikke pent i det hele tatt. Etter 3 mnd vet iallefall jeg at jeg lengtet etter å få børstet håret mitt skikkelig, og det er en sann nytelse å ta de av.

Men moro å sette i nye igjen...

Skrevet
Tror det ligger på ca 3000 kr og oppover for å gjøre "naturlige" extensions i en frisørsalong. I Oslo vil du nok få rastafletter til 1500+ hos afro-salonger. (OK, dårlig ord.)

Catzy

Oj, jeg trodde det ville komme på minst 10 000, jeg.. så feil kan man ta :-)

*løpe til frisøren*

Skrevet

Mulig det er dyrere nå. Men sjekk litt rundt. 3-6000 burde det ligge på, tror jeg.

Catzy

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...