Avalon Skrevet 12. mai 2011 #1 Skrevet 12. mai 2011 Jeg fikk mail av netcom tidligere idag om at mitt nye simkort var aktivert, men det fungerer ikke. "Abonnementet er sperret" sier det i telefonen når jeg prøver å ringe. Har sendt ny mail til dem får sikkert ikke svar før i morgen..... Noen som vet om det skal ta så lang tid, da de sier de har aktivert det?? Begynner å bli litt frustrert har ventet i lang tid på nytt simkort da mobilen min ble stjålet..
aluminium Skrevet 12. mai 2011 #2 Skrevet 12. mai 2011 Dersom du har bestilt nytt SIM-kort må du som regel ringe inn og få dem til å aktivere det. Funker sikkert med mail også...
Avalon Skrevet 12. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 12. mai 2011 (endret) Dersom du har bestilt nytt SIM-kort må du som regel ringe inn og få dem til å aktivere det. Funker sikkert med mail også... Som jeg skrev i første innlegg, jeg fikk mail fra netcom hvor det stod at nå var simkortet aktivert..... dvs. jeg har kontaktet dem via mail siden det ikke er mulig å ringe dem fra et simkort som ikke er aktivert for å kunne aktivere det, og da har de sendt mail tilbake til meg om at det nå er aktivert...... Endret 12. mai 2011 av Avalon
aluminium Skrevet 12. mai 2011 #4 Skrevet 12. mai 2011 Da er det noe galt. Jeg knotet litt med å få aktivert micro-SIMen min fra Tele2 også.
M0niq Skrevet 12. mai 2011 #5 Skrevet 12. mai 2011 Kan det være at du har en operatørlåst telefon? Eller at din operatør rett og slett har glemt å gjenåpne ditt abonnement da det nye sim kortet ble aktivert? (Går ut ifra at du sperret abonnentet ditt da telefonen ble stjålet)
Avalon Skrevet 13. mai 2011 Forfatter #6 Skrevet 13. mai 2011 Kan det være at du har en operatørlåst telefon? Eller at din operatør rett og slett har glemt å gjenåpne ditt abonnement da det nye sim kortet ble aktivert? (Går ut ifra at du sperret abonnentet ditt da telefonen ble stjålet) Jada, det ble sperret. Noe må de har glemt.... håper de fikser det i dag mens jeg er på jobb..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå