AnonymBruker Skrevet 12. mai 2011 #1 Skrevet 12. mai 2011 Jeg synes det ser ganske fint ut med en diamant til brun hud, men samtidig vil jeg ikke at den skal være kjempesynlig. Tenker kanskje at det er litt unødvendig, men synes også det er fint:)hva synes dere?
SmallTalk Skrevet 12. mai 2011 #2 Skrevet 12. mai 2011 Utifra det jeg har hørt så har piercinger i nakken problemer med å gro skikkelig.
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2011 #3 Skrevet 12. mai 2011 Jeg synes det ser ganske fint ut med en diamant til brun hud, men samtidig vil jeg ikke at den skal være kjempesynlig. Tenker kanskje at det er litt unødvendig, men synes også det er fint:)hva synes dere? Om det er dumt eller ei er en ting, men det er iallfall RÅHARRY
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2011 #4 Skrevet 12. mai 2011 Eneste jeg kan tenke meg er at det vil være veldig lett for at den gror ut, ettersom den er så nært selve beinet/skjelettet.
dustbunny Skrevet 12. mai 2011 #5 Skrevet 12. mai 2011 dumt på hvilken måte da? det eneste jeg kan tenke meg at det må være fælt for de som har langt hår og skulle gre seg, og komme borti disse, spesielt mens de fremdeles heles.
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2011 #6 Skrevet 14. mai 2011 Jeg synes det ser ganske fint ut med en diamant til brun hud, men samtidig vil jeg ikke at den skal være kjempesynlig. Tenker kanskje at det er litt unødvendig, men synes også det er fint:)hva synes dere? Jeg tok 2 stk. microdermal i nakken for ca 2 måneder siden. Men de falt desverre ut:/ Fant ut at der hvor jeg hadde det ikke var noen bra plass, siden jeg alltid kom borti de. Når jeg satt var de i kontakt med stolen og når jeg rørte meg mens jeg sov kom jeg borti dem. Slik at de ble veldig herjet med. De satte seg fast i håret mitt og falt rett å slett ut. Jeg hadde små kuler med blå diamant på. Synd at de ikke varte:/ Jeg likte de:) Var heller ikke så vondt å ta som jeg trodde;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå