AnonymBruker Skrevet 12. mai 2011 #1 Skrevet 12. mai 2011 Prøver å legge inn en bestilling på Iherb, men får bare opp feilmelding. Har ringt banken, og de sier alt er i orden der. Noen tips? Meldingen jeg får: The credit card is declined. This can be caused by, but not limited to one of the following reasons: Incorrect digit entered or numbers transposed when entering the card information Insufficient funds in the account. Issuing bank is offline or unavailable to authorize the charge. Card is not authorized for Internet transactions. Card has been disable by the issuing bank due to fraudulent activity on the card. Please try to re-enter the card information or contact your bank for more details
Zzyzx Skrevet 12. mai 2011 #2 Skrevet 12. mai 2011 Har du sjekket regionsperre på kortet? Jeg vet ikke hvordan det funker med nettkjøp, men er kanskje verd et forsøk.
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2011 #3 Skrevet 12. mai 2011 Har kontaktet både banken og iherb. Iherb sier "sjekk tallene en gang til" eller "kontakt banken", banken sier de ikke finner noe.
Gjest Applecore Skrevet 12. mai 2011 #4 Skrevet 12. mai 2011 Er du sikker på at du har tastet inn riktig sikkerhetsnr? (De tre siste siffrene i et nummer du har på kortet). En gang hadde jeg av en eller annen grunn sett feil og gjentatte ganger tastet inn et annet nr som stod et helt annet sted på kortet; skjønte ikke hvorfor jeg fikk feilmelding...
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2011 #5 Skrevet 12. mai 2011 Joda, alt er riktig skrevet. Iherb sa bare "skriv på nytt" gjentatte ganger, og ba meg kontakte banken. Dårlig service.
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2011 #6 Skrevet 12. mai 2011 Joda, alt er riktig skrevet. Iherb sa bare "skriv på nytt" gjentatte ganger, og ba meg kontakte banken. Dårlig service. Hva i all verden mener du de skal gjøre om kortet ikke går igjennom? Sende deg pakken uten betaling???? Uansett, jeg fikk denne meldingen her om dagen, jeg bruker kort som betinger online kontakt. Så måtte vente noen minutter, før det funket helt fint
Østlandet Skrevet 13. mai 2011 #7 Skrevet 13. mai 2011 Bare som et tillegg til det andre har svart... Jeg har hørt om folk som har tastet mellomrommene etter hvert 4de siffer i kortnummeret. Det skal skrives fortløpende.
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2011 #8 Skrevet 13. mai 2011 Hva i all verden mener du de skal gjøre om kortet ikke går igjennom? Sende deg pakken uten betaling???? Uansett, jeg fikk denne meldingen her om dagen, jeg bruker kort som betinger online kontakt. Så måtte vente noen minutter, før det funket helt fint Det er jo tydeligvis NOE galt da, når kortet mitt ikke er sperra og det er dekning. Litt av en kundeservice å bare gjenta "type the numbers again" i all evighet. Det går an å prøve å hjelpe ihvertfall, DET er kundeservice, ja, det hun får betalt for.
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2011 #9 Skrevet 13. mai 2011 Bare som et tillegg til det andre har svart... Jeg har hørt om folk som har tastet mellomrommene etter hvert 4de siffer i kortnummeret. Det skal skrives fortløpende. takk for hjelp, men jeg skrev fortløpende. --- funker ikke på ebay heller på
Bomullstrusa Skrevet 13. mai 2011 #10 Skrevet 13. mai 2011 Kortet mitt ville ikke virke da jeg ikke hadde betalt tilbake hverken hele forrige beløp eller minstebeløpet.
Bomullstrusa Skrevet 13. mai 2011 #11 Skrevet 13. mai 2011 Kortet mitt ville ikke virke da jeg ikke hadde betalt tilbake hverken hele forrige beløp eller minstebeløpet.
Gjest Fikira Skrevet 13. mai 2011 #12 Skrevet 13. mai 2011 Det er jo tydeligvis NOE galt da, når kortet mitt ikke er sperra og det er dekning. Litt av en kundeservice å bare gjenta "type the numbers again" i all evighet. Det går an å prøve å hjelpe ihvertfall, DET er kundeservice, ja, det hun får betalt for. Mest sannsynlig ingenting annet de kan gjøre enn å be deg dobbeltsjekke numrene. 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2011 #13 Skrevet 13. mai 2011 Mest sannsynlig ingenting annet de kan gjøre enn å be deg dobbeltsjekke numrene. Neivel, men da synes jeg de kan si "beklager, jeg kan ikke hjelpe deg", ikke prøve å pushe skylda over på meg. -- det er ikke et kredittkort, det er et debitkort. har penger på og alt mulig har fungert før, så skjønner ikke at det plutselig ikke skal fungere.
Gjest Fikira Skrevet 13. mai 2011 #14 Skrevet 13. mai 2011 Siden det ikke funker på ebay heller plutselig, så er det nok banken som vaser =/
Gjest Tipo Skrevet 13. mai 2011 #15 Skrevet 13. mai 2011 Det skulle vel ikke være et Visa Elektron kort? Det har visse begrensninger siden det er beregnet på ungdom, jeg kjenner flere som bruker slike kort for å holde orden på kortforbruket når de er ute i helgene. Jeg foreslår at du oppretter en Paypal konto, de vertifiserer paypal banken din og lagrer kortinformasjonen, du kan betale lettere og med bedre sikkerhet over internett. Om det oppstår noe feil mellom deg og en selger kan du klage til paypal og få deres hjelp til å rette opp i saken.
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2011 #16 Skrevet 13. mai 2011 Det skulle vel ikke være et Visa Elektron kort? Det har visse begrensninger siden det er beregnet på ungdom, jeg kjenner flere som bruker slike kort for å holde orden på kortforbruket når de er ute i helgene. Jeg foreslår at du oppretter en Paypal konto, de vertifiserer paypal banken din og lagrer kortinformasjonen, du kan betale lettere og med bedre sikkerhet over internett. Om det oppstår noe feil mellom deg og en selger kan du klage til paypal og få deres hjelp til å rette opp i saken. Nei, det er et visakort. har paypalkonto, og det har fungert tideligere, men plutselig kommer det feilmeldinger kanskje jeg må skaffe meg nytt kort
Gjest Tipo Skrevet 13. mai 2011 #17 Skrevet 13. mai 2011 Nei, det er et visakort. har paypalkonto, og det har fungert tideligere, men plutselig kommer det feilmeldinger kanskje jeg må skaffe meg nytt kort Rart. Du har vel ikke vært på utenlandsreise i det siste? Det hender bankene forandrer sikkerhetsrutinene for å beskytte kundene sine, de tenker ikke altid over hvilken konsekvenser dette har på kundene i virkeligheten. Uansett så hadde jeg bestilt nytt kort og klipt over det som ikke virket, det er ingen vits i å ha et kort du ikke kan bruke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå