*Bumblebee* Skrevet 12. mai 2011 #1 Skrevet 12. mai 2011 trenger en god øyebrynspenn,har så å si null øyebryn(veldig tynne,men forholdsvis mørke) så trenger hjelp til å finne en god penn! den jeg har nå er fra H&M farge"blond" og er ikke akkurat supergod...smitter lett av og er for rødlig i fargen synes jeg. så kom med deres anbefalinger!
Colargol Skrevet 12. mai 2011 #3 Skrevet 12. mai 2011 Jeg får ofte høre at jeg er "uvanlig" i mine valg av sminke, men samtidig så spør også folk hvordan jeg får det til. Jeg bruker aldri blyant -til noe som helst. Til øyenbrynene så bruker jeg to-tre forskjellige øyenskygger i bruntoner som jeg legger på med en liten øyenbrynspensel som er flat med rund kant. Fargen er avhenging av hvilken sminke jeg har på meg den dagen -har jeg kraftig sminket øyne så er brynene mine litt mørkere, er jeg nesten uten sminke på dagtid bruker jeg en lysere farge. Jeg bruker også øyenskygge under øynene istedet for kajal/blyant. Grunnen er rett og slett at øynene/ansiktet får større harmoni en harde blyantstreker -det er også vanskeligere å duse ut blyant. I tillegg så holder det mye lenger. Men om denne måten er det som passer for meg så betyr det jo ikke at det passer for andre. Jeg er egentlig ikke så opptatt av sminke -men samtidig så har jeg prøvd meg mye frem. Jeg er også den som kan finne på å gå med alt fra nesten usynlig sminke til knall grønn øyenskygge, eller svart/grå/mørk brun (sotete).
WhiteDiamond Skrevet 12. mai 2011 #4 Skrevet 12. mai 2011 Jeg har brukt Dior, chanel, Clarins, Elizabeth Arden, Lumene mm.. Den jeg synes er absolutt best er Lumene, men den har de desverre sluttet å selge i omtrent alle butikkene rundt meg. Så nå bruker jeg H&M sin i Light brown og er faktisk kjempefornøyd! Ellers synes jeg at det er supert å "feste" øyenbrynspennen med øyenbrynspudderet fra Elizabeth Arden.
*Bumblebee* Skrevet 12. mai 2011 Forfatter #5 Skrevet 12. mai 2011 haha øyenbrynspudder??finnes det?bruker vanlig billig-pudder til det jeg.. kan ikke bruke skygge som nevnt over her,da jeg må tegne på "hår" med blyant.det ser bare merkelig ut med øyenbrynsfarge i pudderform,får det ikke helt til da.regner med det er bedre å bruke slikt om man bare skal farge/fylle i sine egne bryn. men jeg har altså så tynne at jeg må tegne de opp tykkere,ergo; bruke penn
fink Skrevet 12. mai 2011 #6 Skrevet 12. mai 2011 (endret) trenger en god øyebrynspenn,har så å si null øyebryn(veldig tynne,men forholdsvis mørke) så trenger hjelp til å finne en god penn! den jeg har nå er fra H&M farge"blond" og er ikke akkurat supergod...smitter lett av og er for rødlig i fargen synes jeg. så kom med deres anbefalinger! Åh, jeg er så enig med deg!! Jeg er også på jakt etter den perfekte øyenbrynsblyant Jeg har mørk brun/blondt hår, og det er ikke noe rødt i det, så ser så rart ut med rødlige øyenbryn. Så en tutorial på youtube der de brukte en som så lovende ut, men har ikke prøvd den ennå. Hun i videoen sa den brukte den fordi den ikke var "reddish-brown". Du kan jo selv se hvordan den ble på henne Her er videoen (ca 50 sek uti filmen) : det er altså: YSL eyebrow pencil 3 Endret 12. mai 2011 av fink
BeautyFuzz Skrevet 12. mai 2011 #7 Skrevet 12. mai 2011 Veldig glad i MAC sin, Lingering. Slipper å kvesse, bare skrur. Tynn stift
FantasDick Skrevet 12. mai 2011 #8 Skrevet 12. mai 2011 Synes alle blyanter er for rød i fargen, så i påvente av noe annet bruker jeg e/s i smokey fra Everyday minerals.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå