Penelopen Skrevet 12. mai 2011 #1 Skrevet 12. mai 2011 Hei! Om noen dager så får jeg ei Jack Russell tispe i hus, og da må jeg jo ha et bur. Jeg har helt forelsket meg i dette: http://cgi.ebay.com/M-L-DOG-CARRIER-bag-CAT-ZEBRA-pink-pet-TRAVEL-puppy-HOT-/140446422370?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item20b3425562 Men er veldig usikker på om det blir for lite. Er det noen her som har peiling på hvor stor hun blir og hvor stort buret må være?
EliseK Skrevet 18. mai 2011 #3 Skrevet 18. mai 2011 Jeg fikk litt følelsen av at du ville ha en liten, søt veskehund. Det kan jeg fortelle deg at jrt IKKE er, men det vet du jo helt sikkert. Nå vet ikke jeg helt mål og vekt på jrt, men hvis du ser på f.eks canis sine rasesider, så ser du normal vekt og høyde på en voksen jack.
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2011 #4 Skrevet 18. mai 2011 Vet ikke hvor i landet du er, men trønderburet har fått bra omtale i enkelte magasiner har jeg sett. Du kan jo ringe de å høre hvilke mål de bruker. De har sikkert sin egen side på nett hvor du kan sjekke litt om hva som står der.
Nebel86 Skrevet 20. mai 2011 #5 Skrevet 20. mai 2011 (endret) MÅ man ha bur når man anskaffer seg en hund egentlig? Eneste grunnen jeg kan se er å ha bur til bilen, alt for mange som stuer hunden sin i ett lite bur når hunden krever litt ansvar og oppmerksomhet. Men er ikke "buret" på bildet en bæreveske? Hva skal du med en slik til en 6-10 kg hund som har bein å gå på? Hvis du absolutt må ha bur så sørg for at det er stort! Endret 20. mai 2011 av Nebel86
Chelmon Skrevet 20. mai 2011 #6 Skrevet 20. mai 2011 Dersom du skal ha bur til burtrening ville jeg hatt såpass stort at hun kan ha vann, mat, noe å gnage på + plass til å ligge godt utstrakt på og stå oppreist. Til bilen finnes det mange sikre bur som f.eks variocage. Er forsåvidt i mot å ha hunden i bur når du ikke er hjemme eller i lengre perioder, så hjemme har vi en hundeseng til hunden som er hans plass. Det er ikke vanskelig å lære hunden å gå og legge seg på plassen sin, la ting på bord/hyller etc ligge i fred og generelt oppføre seg så bruk masse tid på dette Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå