Gå til innhold

Bearnesaus på musa? :S

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg og typen snakket mye om hva slags mat vi kunne tenke oss å slikke av hverandres kropper. Han syntes sånn er kleint å snakke om så han fikk lov til å sende meg en sms mens han var på jobb av hva slags mat han ville jeg skulle smære meg inn i å gjøre meg klar til han kom hjem. Tenkte selv litt sånn krem, sjokolade eller lignende. Nå har jeg fått ei melding der han seriøst ber meg om å ta litt bearnesaus på musa han har så lyst å slikke av. WTF? Er dette kødd eller skal jeg bare godtta det?

Videoannonse
Annonse
Gjest baben
Skrevet

haha. kanskje han har misforstått litt :)

Skrevet

Jeg og typen snakket mye om hva slags mat vi kunne tenke oss å slikke av hverandres kropper. Han syntes sånn er kleint å snakke om så han fikk lov til å sende meg en sms mens han var på jobb av hva slags mat han ville jeg skulle smære meg inn i å gjøre meg klar til han kom hjem. Tenkte selv litt sånn krem, sjokolade eller lignende. Nå har jeg fått ei melding der han seriøst ber meg om å ta litt bearnesaus på musa han har så lyst å slikke av. WTF? Er dette kødd eller skal jeg bare godtta det?

Jeg synes du skal godta det, og for å være ekstra snill pike kan du stappe en god porsjon pommes frites oppi hufsa, og klemme en løvbiff inn mellom rumpeballene. Ble rent sulten selv, jeg :sukk:

Når jeg tenker meg om, virker det som om han er mer hypp på mat enn på mus når han kommer hjem fra jobb. Du skal ikke bare lage litt middag til ham, da?

• Liker 11
Skrevet

Glad i bernaisesaus selv jeg.. iallefall frem til nå! hihihi

Skrevet

Ingen ting som forundrer meg lenger etter å ha fulgt med på KGs seksualitetsforum.

Gjest Vatthodet
Skrevet

Faen, nå ble jeg sulten.

Fram med biffen - så skal du få bernaisesaus! :fnise:

Skrevet

Whatever floats your boat.

Skrevet

Nå skal ikke jeg kuppe tråden -men jeg husker den første gangen jeg var borti dette med å skulle slikke av hverandres kropper i en erotisk setting, heldigvis er det maange år siden nå. Vi hadde karamellsaus i hus! Vi snakket om det, han måtte på do -og mens han var på do tok jeg flaska og klinte karamellsaus utover hele brystet, magen og halsen min. Vi snakker MYE karamellsaus her altså! Gjett om han fikk sjokk da han kom tilbake! Turn-off as hell! :ler:

Men bearnesaus??? Du får kjøpe deg en boks med lørdagskylling og legge deg på en seng av ris. :fnise:

Hvor stor er sjansen for at du vil være med på det da -om han ikke kødder mener jeg? Klissete, litt ekkelt, (varmt?) og rimelig weird -ja, men samtidig så er det jo bare mat. Du dør ikke av det. Men om det er så veldig turn-on for deg det det kan vel bare du svare på, og kanskje du ikke veit før du har prøvd?

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger.

KaDust, mod.

Gjest HunterLady
Skrevet

Mmmm. Bernaisesaus og skalldyr er en god kombinasjon!! :ler: :ler:

Skrevet

Mmmm. Bernaisesaus og skalldyr er en god kombinasjon!! :ler: :ler:

Nei, ærlig talt! Da ville jeg heller gått for sandefjordsmør, eller en tykk hvit saus (forhåpentligvis uten klumper) :skravle:

• Liker 1
Gjest Katten.
Skrevet

Foretrekker peppersaus. Kanskje jeg skal ta med meg det i senga neste gang?

AnonymBruker
Skrevet

Neida. Ikke unormalt. Hvis han liker bernaise så liker han bernaise.

For mange år siden overrasket jeg min eks. Han var i militæret og jeg hadde planlagt en bedre middag. Dusjet og skrubbet meg. Danderte salat, ris, kylling og bernaise på den nakne kroppen min.

Aberet var at dette var før mobiltelefonens tid. Han ble forsinket hele 2 timer. Så der lå jeg...

Han kunne dog fastslå at det var den beste, kalde middagen han noensinne hadde fått servert :gjeiper:

Skrevet

Jeg synes du skal godta det, og for å være ekstra snill pike kan du stappe en god porsjon pommes frites oppi hufsa, og klemme en løvbiff inn mellom rumpeballene. Ble rent sulten selv, jeg :sukk:

Når jeg tenker meg om, virker det som om han er mer hypp på mat enn på mus når han kommer hjem fra jobb. Du skal ikke bare lage litt middag til ham, da?

:skratte:

Gjest gjest
Skrevet

Jeg tror det går godt med til biffgardiner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...