usikker27 Skrevet 12. mai 2011 #1 Skrevet 12. mai 2011 (endret) Ikke la dere lure av nicket mitt, det er 2 år siden jeg lagde brukeren min.. Jeg er strax 29.. Jeg faller som sagt kun for yngre gutter, og sliter egentlig ganske mye med det siden de ikke er ute etter et seriøst forhold, spess ikke med en som har barn.. Så nå er jeg stuck.. Jeg tenner ikke på de som er like gamle eller eldre, i allefall ikke møtt noen til nå.. Når jeg er på byen så ser jeg en hel del gutter som tiltaler meg, men når jeg kommer i snakke meddem så viser det seg at de er fra 21-25 år ca.. Er også kUN denne kategorien som sjekker opp meg.. Uff.. Er rådløs jeg.. Vet ikke hva jeg skal gjøre.. Endret 12. mai 2011 av usikker27
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2011 #2 Skrevet 12. mai 2011 Sorry, har ikke noe råd til deg, men bare en kommentar. Du er ikke alene om dette, tydeligvis. Jeg er mann og på Sukker, og legger merke til at mange kvinner på min alder (dvs. i midten av tredveåra) også foretrekker menn som er yngre enn seg. Jeg har til og med sett kvinner som er fem-åtte eldre enn meg med alderskriterier som gjør at jeg er for gammel for dem! Ahhahahahahahahahaha! Jeg ler av disse kvinnene, akkurat som jeg alltid har ledd av menn som bare ser etter ungjentene. Alderskriterier blir alltid litt vilkårlige, men jeg har satt åtte år oppad og nedad. Det synes jeg er rimelig. For ordens skyld: det er ikke verre at kvinner bare ser etter ungkjøtt enn at menn gjør det. Men det virker som at kvinner kan unne seg denne luksusen - for det er faktisk en luksus å kunne velge yngre menn som kjærester som førtiårig kvinne - ene og alene pga. den tallmessige overvekten av menn på slike sider som gjør at kvinner opplever en popularitet der som utseendet og andre faktorer ikke skulle tilsi at de har i RL.
Antlers Skrevet 12. mai 2011 #3 Skrevet 12. mai 2011 At de ikke er ute etter seriøse forhold har nok ikke så mye med alder å gjøre. Unge menn (for de er faktisk menn, og ikke gutter, i den aldersgruppen du beskriver) er ikke en homogen masse. Det har kanskje litt med typen utesteder du oppsøker å gjøre, eller kanskje er det bare uflaks at du treffer på de useriøse? At du har barn er nok med på å gjøre deg mindre aktuell som partner for en del menn (uavhengig av alder), så da er det om å gjøre å finne de som ikke har problemer med det - for de finnes faktisk de også Det jeg synes du bør gjøre er å slutte å tenke så mye på alder. Om mannen er ti år yngre eller ti år eldre har lite å si, så lenge dere trives sammen (med forbehold om seksuell lavalder, selvsagt ). Snakk og flørt med de du liker, og husk på at ønsket om et seriøst forhold gjerne ikke kommer første gangen dere tilfeldigvis treffes på byen - dere må jo møtes i andre omgivelser og se om dere begge kunne tenke dere noe mer først. Kanskje bør du også velge andre måter å komme i kontakt med menn på, f.eks nettdating, forum, eller noe relatert til en hobby/interesse du har. Jeg kjenner flere som er (og er selv) i et seriøst forhold med en yngre mann, og synes ikke det det er noen ekstra problemer pga. aldersforskjell. Om begge er 30, kan den ene fint være 15 i hodet, og den andre 40, så det handler faktisk mer om å matche hverandre mentalt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå