AnonymBruker Skrevet 12. mai 2011 #1 Skrevet 12. mai 2011 Jeg blir "aldri" forelsket, men har nå prestert å bli forelsket i en mann som er ganske nygift. Er under et år siden han giftet seg. Jeg pratet med ham i en periode over et par uker, og det er nå over en måned siden jeg pratet med ham sist. Jeg tenker på ham fremdeles, og jeg blir trist og lei meg ved tanken på at jeg aldri kommer til å få ham. Han har utrolig fin personlighet, er trygg og stabil. Hvordan skal jeg komme over denne håpløse ulykkelige forelskelsen?
per78 Skrevet 12. mai 2011 #2 Skrevet 12. mai 2011 Siden han er nygift, så sier det seg selv at han er "off limit". Desverre. Den eneste måten å glemme han på, er nok å unngå han. Etter en stund vil du nok ikke tenke så mye på han. Ellers så vil jeg si: kom deg ut, treff nye mennesker, gjør gøye ting med venninner, shop til you drop osv. Men dette visste du vel så. Hvem er så han mannen her? Ikke en arbeidskollega vel?
Stefan Skrevet 12. mai 2011 #3 Skrevet 12. mai 2011 Enig med brukeren over. Kom deg ut, finn på masse moro. Men for all del - hold deg unna. Slike ting ender aldri bra.
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2011 #4 Skrevet 12. mai 2011 Føler med deg. Jeg er også forelsket i en gift mann, men han er ikke nygift. Jeg tenker på han hver dag, og sitter mye alene, og ale er bare ille. Denne mannen flørtet med meg også, men når han skjønte jeg var interessert ble han avvisende ... Alle vennene mine er godt etablerte, og jeg blir sittende mye alene.
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2011 #5 Skrevet 15. mai 2011 Selvsagt er det mulig å bli betatt og forelsket i gifte eller samboende menn. Men det er også mulig å ikke være det - og det eneste måten å få det til på er at man kutter kontakt med vedkommende. Er det en kollega kan man sette seg ved et annet bord på lunchen, er det en i felles bekjentskapskrets kan man droppe den ene festen avogtil inntil man er over det. Er dette vanskelig får man bare huske på at selv om denne vedkommende virker å være hyggelig/flørtende med deg, så er det faktisk ei annen han har livet sitt sammen med - har sex med - deler armkroken med - deler livsplaner med, hverdagen.......ja. Og er de i en dårlig fase av forholdet så må man huske på at en selv bare er et hyggelig "pusterom" - og at man mest sannsynlig vil bli glemt på 5 minutter når hjemmeforholdene går oppover igjen. Det er alltid hyggelig å treffe sjarmerende mennesker(også som gift) - men det kan aldri måle seg med den følelsen de vil oppleve om de finner tilbake til ektefellen/livspartneren igjen. Dere deler en samtale(som de for alt du vet de gjerne deler med flere enn deg), h*n og ektefellen deler livet.
Cata Skrevet 15. mai 2011 #6 Skrevet 15. mai 2011 Det er "bare" å sette seg ned og vente til det går over . Selv om man ikke velger hvem man skal bli betatt av, kan man heldigvis velge hva man skal gjøre med det. Og så lenge han er gift er det lurt å velge å ikke gjøre noe som helst annet enn å vente til det går over og man blir betatt av en som er ledig i stedet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå