Gå til innhold

Spotify - grense for antall ganger man kan lytte

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen faste sanger på Spotify som jeg hører på om morgenene og når jeg er hjemmom mellom skole og jobb, noe som betyr at disse sangene blir spilt en del. Nå skulle jeg spille gjennom denne listen, klikker på en sang og får opp meldingen:

You've reached the limit of how many times you tou can listen to this track. To listen without restrictions, please upgrade your account.

At man har fordeler med å ha premium viste jeg, men at man nå har en vist antall ganger man kan høre på sanger var for meg en stor overaskelse. Noen som vet om dette er noe helt nytt? Har da mange sanger jeg har hørt på flere ganger enn disse, men kun disse som er "sperret". Utrolig irriterende!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Unlimited koster deg 49 kr/mnd. Du kan lese mer om det her.

AnonymBruker
Skrevet

Ja dette er nytt, men ingen overraskelse. Spotify måtte gi tapt i kampen for helt gratis musikk. Dersom du nå ikke betaler får du høre samme sang maks 5 ganger. Grensen for timer med musikk er 10 timer i måneden. Eller så må du betale. Dette har jo vært annonsert en stund, og mange aviser har skrevet om det. I tillegg til Spotify selv..

Skrevet

Så mye får jeg med meg :fnise: Men da er det jo egentlig bare å gå tilbake til nedlasting, enkelt, greit og gratis :) (Er ikke bare 49kr når man er student nemlig)

• Liker 1
Skrevet

Bruk grooveshark, er helt gratis

grooveshark.com

Akkurat som spotify, finnes app til iphone dersom du har jailbreak og på android.

Bare husk å ikke last opp noe musikk, grooveshark baserer seg på sanger andre har lastet opp, og gir brukerne skylda for sanger de laster opp men ikke eier. Du kan lytte helt lovlig og gratis tho :)

Btw, bruk groovylists.com for å konvertere spillelistene dine fra spotify til grooveshark.

• Liker 1
Skrevet

Takk :)

Skrevet

Om du ikke gidder å spandere en hundrings i måneden på Premium, kan du ha det så godt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Om du ikke gidder å spandere en hundrings i måneden på Premium, kan du ha det så godt.

Haha du altså :rulle:

Er det mulig å skrive så mye dumt..

• Liker 4
Skrevet

Hvorfor betale for noe som er ok når man få det samme gratis? I allefall når man i utgangspunktet har trang økonomi :klo:

Grooveshark var jo genialt og hadde MYE bedre utvalg en det jeg har hatt på spotify :hoppendeglad:

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...